"Blogg-paus"

Hej mina vänner!
Sorry att jag inte skriver så mycket men jaa vet inte har tappat bloggen igen... :-/
Också är det så mycket annat i huvudet som jag hållr på och fixar med. Och plus att jag bara försöker njuta njuta njuta utav min familj (dvs. busa leka och mysa men min underbara son <3 hehe)
Hoppas inte ni alla läsare försvinner nu men jaa jag har ju som sagt min familj nu som går först och ja även då lite att stå i nu..
Ska nämligen ha dop den 17 Maj och det är nere i malmö och jag måste ringa alla skriva tackkkort, fixa med mat(?), tårta, dricka, kyrkan(möte med prästen) hitta och beställa dopklänning osv osv osv... jaa listan görs lång.. så det är därför jag kommer vara lite off nu på bloggen. Men jag ska försöka klämma in några rader varje dag lovar inget men ska försöka ;-) =P hehe nej ush nu har jag vänt på dygnet igen och det är INTE bra eftersom Liam somnar mellan 12-02 och sover fram till 8 ungefär så vill han bara ha lite mat sen somnar han om igen sen vaknar han efter 3-4 timmar igen. Visst det blir ju några timmars sömn för mig men dem 2 minuterna som han vaknar där vid 8 och jag lägger honom vid mig dem gör mycket det blir avbruten sömn men det är ju mitt eget fel..
haha nu fattar nog inte längre vad jag skriver, kan ju säga att jag  blir lite förvirrad själv genom att tänka på vad jag nyss skrev men men är man trött så är man :P Så nu ska jag försöka sova jag med.. GODNATT!

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0