Upd. från ons/tors och videos på charmören ♥

jaa nu har Liam somnar ett ja han somnade redan halv 00 idag :O blir tidigare och tidgare men det är nog också för att vi är ute i solen mycket och jaa solen tar ju också på en och all bus man har med mamma :P
Men men.. ja som sagt har ju lite att berätta.. eller jaa.. iaf.
I Onsdags var jag ju i stan tillsammans med Jessica, Evelinaoch hennes kusin o jaa.. Gick iaf. och byte kläderna till en jacka isället eftersom Liam verkligen var i behöv utav det och han har ju så mycket kläder och så så det fick bli en jacka :) Lite tråkigt då det var den sista vilket menas med att det är MÅNGA barn som har likadan.. men men snart dax för en ny ändå.. (han växer ju så snabbt och den var i stl. 62 vilket han har nu men den ser ut att va i stl. 68 så han kan väl ha den iaf i 1-2 mån) Men men så i Torsdags åkte jag till allum vid 19 på kvällen för jag skulle bara in och se om de hade en storlek större (vilket de såklart inte hade) men så gick jag och titta på lite annat också så tittar jag på klockan och ser att klockan är 2 minuter över 20 och de stänger klockan 20 men de hade inte sagt något i högtalarna så jag fortsatte att gå omkring där inne och titta. Hittade inget så bestämde mig för att gå till Panuro Hobby och köpa vit hobbyfärg som jag behövde nu till dopet. Så nrä jag står och väntar på hissen som verkligen är den sämsta hissen någonsin den åkte förbi mig 3 gånger så vänder jag mig om och ser en planch (stavning?) där det står att det är tjejkväll ikväll och att det är 20% i ALLA affärer och att de även har öppet till 22 så jag ringer upp Danne och säger att jag kommer hem lite senare.. och det gick ju såklart bra så när jag pratar med Danne så ser jag att det står att KEVIN BORG som komma dit. Åååh herregud tänkte jag (älskar verkligen den killen han har ju en sådan charm och verkar vara en sådant fantastisk pojkvän och jaa ni som sett idol vet ju vad jag menar hehe) iaf så blev jag helt till mig så sa jag till Danne men jag komemr ändå inte se honom måste in till Panduro sen ICA måste hem är svin hungrig. Så vi la på och jag gick in på Panduro Hobby vad hör jag då?! Jo ALLA tjejer börjar skricka och en man presenterar Kevin ååh herregud han va på samma plan som mig och uppträdde NU ååh måste gå dit ju haha.. så det gjorde jag betalade snabbt och gick sedan och tittade.. Guud vilken röst han har det är verkligen som man sett på TV om inte bättre?! han är verkligen den ÄNDA jag tycker är värdig vinnare i idol. Han har RUBBET KILLEN! OJ OJ OJ  att Malta gick miste om en sådan talang fattar jag inte ?! Ajja han var super duktig och mycket mycket HEEET (sorry älskling haha men du vet redan vad jag tycker om honom haha Älskar ju ändå bara dig <3 thihi)
Tog en massa foto men kan säga att de verkligen inte blev bra höll Liam i ena handen och og foto med den andra och hmm jaa får väl erkäna att mitt hjörta slog i hundranitti för det blev VÄLDIGT skakiga bilder haha men jag lägger upp dem så fort jag kan (kanske imorgon?) Filmade också så det kommer upp ett litet klipp också.. ser inte så värst bra då jag stod en bit ifrån prg. av Liam får ju tänak på hans små öron. Men han verkade inte bry sig särskillt mycket då han stod och flörtade med en äldre dam hehe.. Kände att han drog i något haha vänder mig om där står damen med sin hand i Liam's och hon bara skrattar och blev så rörd över hans charm :) MIN GOSSE DET!!! (Han kanske inte är lik mig men charmen har han fått ifrån mamma iaf ;-) :-P och humöret *haha.. no comment)
 Hmm jaaa.. sedan har vi helgen men den skriver jag om i nästa inlägg..
Så till er där ute. Ha en fortsatt bra dag och en trevlig vecka!

Lite videos på chamtrollet ♥

Liam demulerar mamma
 
Liam skrattar
 
Liam myser med Cindy
 
Liam vill krypa..

Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

sååååå sööööööt han e när han skrattar =) längtar tills lilla Zelfije börjar skratta, man blir ju jätte glad när man hör babyskratt ju =)

Kramisar

2009-04-28 @ 12:59:39
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: evelina

Hahaha såå söt han är när han skrattar o så sööt, han blev helt ledsen i sista videon haha :)

2009-04-28 @ 15:49:57
URL: http://evelinawessberg.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hehe vad söt han är er lilla prins :D

2009-04-28 @ 22:04:02
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Jenilita

Hej gumman! vilka härliga videos du har lagt upp hehe riktigt charmtroll!! man vill bara ha en egen när man ser det där hehe o va härligt att han är så lätt road hehe. Älskade din voice!! heeh skåånska hehe, Fan va nice tajmat med shoppingen då hehe se Kevin , rea och extra öppet på samma gång! hehe ha en fortsatt bra kväll gumman!



bamsekram

2009-04-28 @ 22:59:40
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Tackar och bugar :D



Engla blev nyss 19 månader :D

2009-04-28 @ 23:49:36
URL: http://sofieb.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0