Om mig och Daniel ♥♥

Vad heter ni?

Sandra & Daniel

Hur träffades ni?

Hehe genom nätet (nattstad)

Hur länge har ni varit tillsammans?

2 år och 5 månader

Bor ni ihop?

Ja

Har ni barn?

Ja vårt lilla kärleksbarn Liam ♥

Har båda körkort?

Hmm nej, det är på G

Kommer du ihåg er första kyss?

Njea kanske, tror det ?! Tror det var på sängen i hans rum ?! haha*

Vem sa "jag älskar dig" först?

Det var faktiskt Daniel, han gav mig en ring som jag velat ha ett tag också sa han att han älska mig :)
Något gulligt har du ändå gjort älskling :P ♥ thihi älskar dig ♥

Vem är äldst?

Daniel han är 7 år äldre än mig

Vilka stjärntecken är ni?

Jag är fisk och Daniel kräfta

Vem är längst?

Daniel
Vem sjunger bäst?

Jag! haha
Håller ni varandra i handen på stan?

Hmm nje håller ju barnvagnen så blir inte så mycket sånt längre

Vad har ni gemensamt?

Ja bra fråga? haha men en sak är ju hel säkert och det är vår son♥ Det är han vi lever för

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?

Hmm nja vi började prata 2 veckor eller 1 månad innan vi träffades eller hur det va :S

Var det kärlek vid första ögonkastet?
Ja vi har ju varit tillsammans sens första dagen vi sågs så.. (alltså vi har bott tillsammans sens dag 1)

Har ni nån speciell låt?

Nej inte så, men en låt som jag speciellt tänker på Danne är Justin Timberlake - Summer love

Har ni stora framtidsplaner?

Har väl inte pratat så värst mycket om det, vi är lite mer sådanna som lever för dagen.
Men självklart så drömmer vi om hus, bil, syskon till Liam och jaa det "vanliga"

Har ni gråtit i varandras armar?

Ja

Har ni varit utomlands tillsammans?

Ja, åker ju minst 1 gång om året till polen men det räknar jag egentligen inte som "utomlands" eftersom det är till Daniel's släktingar men jaa..

Vilket är ert bästa minne?

Dagen då vi fick vårat pluss och den Onsdagsmorgonen den 3e December-08 då vår son föddes ♥

Vem lagar bäst mat?

Eftersom det oftast är jag som lagar maten så måste jag skriva Jag!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Äter, tittar på tv eller leker med Liam

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?

Ja
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?

Jag i Malmö och Danne i Göteborg så ja hehe

Blir du lätt svartsjuk?

Hmm nja förut blev jag men inte nu längre (inte lika mycket iaf)

Brukar ni bråka?

Ja, vem gör inte det? hehe

ÄLSKAR min lilla familj♥ ♥

(Jag Liam och Daniel den 3e December 7½ timme efter Liam fötts) 

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0