Long time

Hello my friends!
Vet att det gått två veckor sedan sist jag skrev men jaa jag har försökt ta vara mer på tiden med Liam och bara varit mamma :)
Tycker att det blivit lite för mycket dator nu på sista tiden.. Okej har ju suttit och spelat lite på facebook hehe men de tär mest när Liam har sovit eller varit upptagen i massa annat. Men men som sagt så var det ju ett  tag sedan men det har ändå inte hänt så värst mycket.

Har bara varit inne i stan lite och suttit hemma eller varit ute och lekt. Men så nu i hmm torsdags tror jag det var så flyttade Jessica, Evelina och hennes pojke hit till B-sjön så nu har vi blivit grannar :) Skönt att ha dig nära gumman :) <3
Kul för Liam och Evelina också för de kan ses lite oftare och leka. De leker så bra nu tillsammans. Gullipluttar <3<3

Hmm jaa idag var det egentligen meningen att vi skulle åka storhandla men eftersom Danne ska på lite möte imorgon och även träffa sin bror så blir det bättre vi tar det imorgon istället. Ska bli skönt ÄLSKAR att handla mat ju hehe (A) ska även till ikea och handla haspar till dörren och köksluckorna han har ju förstått att man kan stänga och öppna dörrar hehe..

På onsdag ska lilleman få en till spruta (tuberkulosvaccination) eftersom jag vill ev. åka till polen snart. Och då är det bra om han har fått den sprutan.
Vi har också varit på bvc nu med lilleman och nu vägen han 8410g och är 71.5 cm lång och huvudomfånget är 44.6
Stora killen nu :)

Tänk om 2 veckor så blir han 9 måndader :O Herrej*vlar!! Tiden springer förbi en.
Men som jag har skrivit 20 ggr det blir bara roligare och roligare.

Vet ej om jag sagt att han har lärt sig att ställa sig upp själv nu.. Så nu drar han sig upp själv så han stå. :)
Också har han även börjat säga mamma :) thihi min lilla lilla lilla pojke som börjar bli såå stoor <3

Ush lite tårögd blir man när man tänker på det hehe.. han börjar ju bli såå stor ♥

Nej torka ögonen och återgå till maten,, idag blir det kyckling-grillspett, potatis och "al'-mike-sås" (gräddfil, sweet chilli soursås och vitlök mums!)

Men jag lägger upp bilder sen.. ska även försöka ta en bild på Liams tänder sen också så ni får se :)
Puss o kram på er där ute

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0