15 December-09

Hello!

Inte skrivit på ett taf nu i know men har inte haft ork eller intresse för det  =/ Förstår inte vad det är med mig..?! Har börjat vända på dygnet som f*n nu och om jag väl går o lägger mig "i tid" (vid 11-12) så somnar jag ändå inte förräns vid 4 =/ Så alltså jag är svinigt trött  =/

Jaja, iaf här har det då inte hänt så mycket.. Är ju såååååå tråkigt väder ute så man drar sig verkligen för att gå ut,, men men imorrn är det malmö som gäller :) ska bli skoj skojj längtar sååå efter att få träffa alla igen :)

Blir ju julfirande nu den 22e med mamma, Micke amanda, mormor & morfar och Victor och Lotta =) Sedan det 23e ska vi fira jul hos pappa med alla syskon :) Mys*

Sedan åker vi hem igen den 24e så då ska vi fira med Danne's familj. Mys mys så jaaa det blir som vanligt att man firar det på 10 olika ställe :P men det är alltid lika kul/mysigt. Älskar ju när vi alla är samlade så jag längtar som ***** =)

Min lilla plutt har fått en till där nere så nu har han 8 tänder *4 där uppe och 4 där nere

Just nu sitter min plutt här och äter macka med ost och tittar på småavsnitt av Pippi, Madicken, Lotta på bråkmakagatan m.fl mysfaktorn är hööög här ikväll ♥

jaaa vet ej vad jag ska skriva mer..?! har ju inte hänt så mycket..
Jag och Jessica har bestämmt oss nu att vi ska gå ut den 25e eller 26e så det är verkligen något man längtar efter nu..! *Längtar längtar LÄNGTAR =) Wihoo***

Nej nu blir det lite bilder.. Måste sätta igång här lite smått så man blir klar idag.. :)

Puss och kram på er ♥


Visst är han Underbart SÖÖÖÖÖÖT min lilla älskling !!?!! Mamma älskar dig Liam♥

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0