Bilder från Liam's kalas ♥

Några av er har bett om att få se bilder från Liam's kalas så jag får väl lägga upp lite bilder nu då.. hehe*
------------------
Smörgåstårtan svärmor gjorde

Liam fick dessa fina kort med 1000:- i varje kort :)


Älsklingen ♥

♥ hjärtat



♥ mitt allt ♥

Tårtan *Första tårtan jag gör i mitt liv hehe det skulle se ut som en etta men vet inte vad det blev av den haha.. God? hmm jaa om jag bara hade gjort den dagen innan så hade den nog varit mer godare ^^


Liam äter tårta med sked först....


kladdilikladd med tårta :)

Älskade lilla barn ♥

Ser ni som bordet och Liam ser ut? hehe ♥

hehe ♥

Sedan somnade han gott ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

haha skön stil foten utanför å nappflaskan på sej



dom har så knäppa sovstilar dom små liven

2009-12-09 @ 15:10:23
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha snutten! Helt färdig efter kalaset!



Här rä det ingen 2:a kommen ännu, men det är ju 3 dagar kvar till BF så någongång kommer hon väl ;-)

Kram

2009-12-09 @ 20:19:07
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

Vad stor han har blivit!! Du får gratta honom från mig :) Nej tyvärr tjejen, vet faktiskt ingen sida :( Facebook kanske :P

2009-12-12 @ 15:17:03
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: marianne

Han ser ju ut att vara nöjd med sitt kalas. Längtar till ni kommer ner så vi får gratta honom

2009-12-13 @ 21:21:14

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0