Liam 1 år idag ♥ 3 december-08 kl. 11.32 ♥

Alltså HERREGUUUUD,, tänka att min lilla prins blir 1 år idag jag kan verkligen inte förstå det :O

Mitt lilla hjärta tänk att det är ett år och ca 2 timmar sedan du fick se världens ljus för första gången och även första gången som jag och pappa fick träffa dig efter lite mer än 41 veckors väntan ♥

Det finns verkligen INGET som kan slå den dagen eller den känslan som när jag fick Liam på bröstet ♥ ojojoj herregud..

Är såå stolt över min lilla prins ♥ ♥ Tänk för ett år sedan låg han bara där still och tittade runt och bara såg sööt ut, idag springer han omkring här hemma och "pratar" och busar. Och sööööt är han ju såklart idag också om inte söötare ♥♥

Mitt lilla liv ♥ åååh mamma älskar dig såååå fruktansvärt mycket ♥♥ ÄLSKAR DIG MIN SON ♥♥

Idag har han blivit lite firas när han vaknade han fick ett "piano" som han ville ha (fick absolut inte ta det ifrån honom i affären så det fick det bli), en hammare med "plongar" när man slår med den också fick han en Nalle Puh hmm? en sådan man sätter på sängen som han kan trycka på lite olika saker som låter och berättar saker för honom också fick han lite kläder... =) min lilla kille 1 år, jaa som ni förstår så förstår jag verkligen inte det!!!!

Iaf. idag vid 5 tiden kommer Dannes mamma, mormor och bror. Ska äta lite gott och fira Liam lite.
Ska ta massa bilder idag som jag lägger upp sen eller imorrn eller i dagarna ^^

Nu ska jag avsluta här och ta mitt lilla hjärtegull ♥

Tänk att först va han bara några millimeter sedan blev han större och större..... och tillsista...


Kom han och var så söt och liten och idag 1 år senare är han såhåhär "stor" och sööööööt ♥ Älskar dig gubben ♥

Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

Grattis igen gumman !! kommer ihåg att la läste din blogg när han fortfarande va i magen och kolla nu, vips! så e han ett år...



Ta hand om er och ge honom en stooooooooor födelsedagspuss från mej ! Hoppas ni får en underbar dag <3 pusspuss

2009-12-03 @ 14:49:52
Postat av: Emelie

GRATTIS LIAM!!! STORA KILLEN!!!

2009-12-03 @ 22:31:15
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Liams Pappa

GRATTIS!! Min älskade son..



Du var så liten men så oändligt stor

- din första tid på jorden –

så skyddslös i ditt unga liv

med oblyg självklarhet tog du emot all min kärlek

och så önskade jag det skulle få förbli… Och hoppas det förblir för evigt..



Pappa ÄLSKAR DIG!

2009-12-04 @ 01:33:39
Postat av: cassandra

Nämen vad tiden gick fort. Grattis till Liam i efterskott, på 1-års dagen :) kram

2009-12-04 @ 22:09:06
URL: http://cassandraochantonijo.blogg.se/
Postat av: cassandra

Skönt att man inte är ensam då:P Vet att de flesta brukar vilja vönta iaf till Lucia, men ORKA!? haha. man vill ju ha myset framme så länge det bara går :)

2009-12-07 @ 13:32:00
URL: http://cassandraochantonijo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0