090129

Hello!!
Vaknade för 1 timme sen ungefär haha.. vi alla tre var såå fruktansvärt trötta hehe men  nu fick vi gå upp.. Måste ner och handla lite. Så idag blir det inte så mycket som händer här hemma mer än att vi ska ner och handla och sedan hem och laga mat sedan är det nästan tid för sängen igen hehe.. nej men blir väl kanske en film därimellan?! Få se om vi "orkar" .
Imorgon ska vi in till stan. Danne ska tattooera sig eller jaa bygga på den han redan har. Jag och Liam ska väl följa med ett tag iaf. Men sen ska vi in till stan och byta gardinerna och handla lite annat =)
nej nu ska jag sluta här men ni får ha det så bra där ute. Puss o kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå Sandra!

Ser att du blivit mamma, GRATTIS!!, vilken söt liten prins ni har fått :)

Hur hittade du min blogg då? Blev förvånad, för det är typ ingen som kan min bloggadress ;)

Hur är det och vara mamma då? Kram på er!

2009-01-27 @ 18:43:18
URL: http://naanc.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0