Gravidminne ♥

Hej mina vänner!
Sorry att jag blivit såå fruktansvärt dålig igen på att skriva.. :$
Men nu har Liam börjat vara vaken lite fler timmar under dagen så nu har man så skojj thihi* vi ligger och myser och pratar HELA dagarna =) Naaw min lilla pojke börjar bli stor, han ligger och "pratar" med oss hela tiden och "svarar" när man pratar med honom, han är så duktig =) Han har ju varit stark i nacken ända sedan han föddes (han tog ju upp huvudet redan första dagen på BB när han låg på magen) men nu har han iaf. börjat med att försöka sätta sig upp när han halvligger haha det ser så roligt ut för han får en sådan konstig min haha.. Min lilla gubbe =D

Herregud kan knappt fatta att det gått 1½ månad redan =O Sjukt vad tiden går snabbt, lite skrämmande på ett sätt men roligt och spännande han utvecklas ju så mycket nu, ååh vad skojj det är =)

Haha så kul är det att se tillbacks på magen hur den såg ut vecka för vecka =) Måste ju säga att ni som läser min blogg och är gravida eller planerar barn TA FOTO på magen ni kommer ångra er om ni inte gör det.. Det är verkligen skit kul och se hur stor man kan bli och att man verkligen va så stor haha* titta här på mina föra och efterbilder..
(första bilden är från den dagen då jag fick reda på att jag var gravid alltså 23 Mars-2008 då var jag i vecka.6. Har missat att ta foto några veckor men men.. blir ju iof inte mycket större på en vecka)

(jag ser fördjävlig ut i know men var fruktansvärt trött och ledsen ville bara att han skulle komma ut)



Sen har man inte tänkt på att ta foto på magen nu efter förlossningen men idag har jag gjort det så såhär ser man ut Idag 20/1-2009
2 månader efter förlossningen




Tänk vad snabbt det gått ändå för att för att få bort magen, eller jaa det har ju inte tagit 2 månader att få bort magen, den var borta redan innan jul. Men jag hade ju inte så mycket iheller det mesta jag haft är överflödigt skinn och det har jag fort. men det är inte så mycket men men det går väl bort sedan också..
Där där hela min "graviditet" har satt sig är på rumpan och låren och det sitter kvar nästan allt så jag har fortfarand inga byxor som passar mig :'( *gråter inte för att jag vill att allt ska gå bort men det är ju sååå jäkla kallt ute och jag har 2 par byxor som passar mig =/ Kul eller inte!! hehe
Men men jag vill iallafall behålla en del utav det jag har på rumpan och låren men har tänkt att börja träna lite så jag bygger upp de till muskler istället för de celluiterna(stavning??) man har fått ska BORT innan sommaren haha uch.
Men det är svin kul nu och ställa sig på vågen haha.. Jag har ALDRIG i hela mitt liv vägt över 50 kg innan jag blev gravid under graviditeten så vägde jag som mest 64.5kg (det vägde jag dagen innan Liam kom) och idag stannar vågen på 53.1kg alltså har jag gått ner 11.4kg sedan Liam kom och jag förstår egentligen inte jag har alltid sagt innan att jag vill väga 55kg ungefär men nu när jag vägen 53 så tycker jag nästan det är lite för mycket men iof så sätter sig allt på min rumpa och lår så nu har jag världens J.Lo ass igen haha* Kul men ja...
Ajja nej jag ska inte sitta här och skriva om vikt och skit för jag är glad hur jag ser ut och jag trivs med mitt utseende som jag är idag det ända som är "fel" är celluiterna det är det ända som ska bort men det är bara träning som gäller (när jag får lust och ork haha.. är ju iof ute och går varje dag nu med Liam så något måste det ju hjälpa haha)
Nej nu ska jag åka iväg och träffa Danne, vi ska gå och prata med en tattooerare =D
Har ju alltid sagt att jag vill skriva in mina barns namn så nu ska det bli av men ska gå dit och prata för att se om tattooeraren kanske har något förslag till mig?!! Vill ju bygga på den på svanken så kanske man kan få några tips och ideer på om man nu skriver Liam's namn där eller om det blir nacken som jag alltid sagt?! We will see ;-)

Men ni där ute i den stora djungln ni får ha en fortsatt bra dag. Så ska jag försöka bli bättre med uppdateringen.
Lovar inget men ska försöka ;-)
Puss och kram på er!! <3 <3

Kommentarer
Postat av: hanna

du skojar!!! jag vill inte vara sjuk hela tiden :( puss

2009-01-20 @ 16:43:33
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Anonym

shiit vad häftigt att följa din resa så :) och shit vad fort du fått din mage platt igen..sjukt!!!

2009-01-20 @ 16:48:46
Postat av: Alexanra

SV: Tack så jättemkt:)



Och gud vad kul med alla bilder och nu e ju din mage jättesnygg:)

2009-01-20 @ 18:49:05
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: jenilita

Men herregud!!! man kan aldrig tro att du fött barn vilken kropp du har kvinna!!!!!!!!! va härligt att bli av med magen så fort,, men hur bar du dej åt??? tänkte du på va du stoppade i dej o bantade eller hade du bara så bra förbränning naturligt? Hade varit kul o se en ny bild på LIAM:) KRam

2009-01-20 @ 22:18:11
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Yasemin

verkligen stor förändring på din mage och gud va snabbt du har blivit av med den du har ju tur känner många som har fastnat med magen .. varför skriver du inte Liam på handleden där tycker jag det är snyggt ;)

2009-01-21 @ 00:03:57
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: Leinda

Hamnade på din blogg genom familjeliv :)

Först o främst vilken otroligt söt son du har!

Blev lite nyfiken nu när ja läste detta inlägget

Om hur de gått med kroppen nu efter förslossningen o så.. har de varit svårt att bli "platt" igen?



ha en toppen dag

//Linda

2009-02-01 @ 15:15:54
URL: http://leinda.blogg.se/
Postat av: jane

ååhh jävla fusk att du blev så platt då!!! ;)

2009-02-02 @ 08:08:22
URL: http://gumpen .blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0