8 Juli-08

jaa nu var det ett tag sedan igen ...

I fredes blev ju som sagt vår lilla älskling 7 månader. Kan inte förstå det.. tiden går så fruktansvärt snabbt.. Men som jag sagt tidigare så blir det bara roligare och roligare för varje dag. Min lilla pojke <3

Han har ju blivit så stor att han redan har krypit några steg :) han försöker hela tiden men när han märker att det inte går så drar han sig fram haha.. han är så go lillkillen :)

Så i fredes hmm åkte vi till Allum handlade lite.. Lördes.. gjorde vi nog inget?! Kan säga att jag har hjärnsläpp just nu hehe..
I söndes åkte vi iaf. hem till Jessica's mamma och sov över där.. Måndes skulle vi till BVC vilket vi "missade" jag orkade verkligen inte gå upp för att ta bussen det var ju såååå tråkigt väder.. men men det var egentligeninte meningen att vi skulle gå dit egetenligen det var mest jag som ville gå dit för att mäta och väga Liam. Så eg. gör det inte så mycket.. ska inte va där förräns nästa månad egentligen.

Hmm jaa sedan igår åkte jag Danne Liam och TOmas och handlade lite mat sedan åkte vi ut till Eriksberg och satt där och käkade :) Var faktiskt riktigt mysigt.. Får man göra om igen snart :) Speciellt nu när det fort. är fint väder.

Trodde ju faktiskt inte det skulle bli mer fint väder här eftersom det varit så grått och trist nu i flera dagar plus att det regnade och åskade inatt.. Men jaa solen tittade fram idag igen :) och det är inte kallt ute det är ju iaf. 25 grader så det är ju skönt. Men jaa det kan ju faktiskt bli liiiite varmare så man kan åka till stranden.
Jag har aldrig varit såhär vit en sommar som jag är nu. Ush det är nog därför jag mår skit också :(.. men men nu är snart min frystid över. Så f.o.m den 1 augusti så ska jag börja "fusk-sola" igen :) Ska bli skönt.. ska även börja träna lite smått också så det som rasat i kroppen lyfts upp igen. SÅ next summer kommer jag vara HEEEET :) thihi*

Nej nu ska jag sätta mig framför tv'n äta 1-2-3 brownies med MASSOR av sprut grädde och titta på The Bachelorette.

P.S Eftersom jag inte skrev något inöägg igår så skriver jag nu....

GRATTIS ÄLSKADE MOSTER I EFTERSKOTT, HOPPAS NI HADE EN TREVLIG DAG IGÅR. ÄR SÅ LEDSEN ATT JAG INTE KAN VARA MED PÅ ALLA DESSA SAKER LÄNGRE :( MEN JAA... VI KOMMER JU NER SNART?! BLIR VÄL NU NÄSTA MÅNAD TROR JAG?! SÅ DÅ FÅR VI TA OCH SES. KRYA PÅ LILLEMANNEN VICTOR, GE HONOM EN PUSS O KRAM IFRÅN OSS ALLA. KRAM TILL ER BÅDA // FAM. D&D

Kommentarer
Postat av: Charlie

Tack så mkt :) Han är 17 dgr nu, tiden går snabbt!

Jag snittades för att jag har har svår förlossningsrädsla och rent psykiskt ej kapabel till och genomgå en vaginal förlossning. Vi låg kvar länge på bb först för att jag e ensamstående mamma och ville lära mig alla basic grejer och komma igång med amningen men visiten blev på 15 dgr för att lillen tappade över ett halvt kg i vikt och han var tvungen och gå upp sen fick jag en infektion i mitt snitt. Men nu mår både jag och han bra. Han har dock torsk i munnen och jag har det lite på bröstvårtorna, men inget farligt . Nejsch inget känsligt ämne alls hehe e ganska öppen av mig. Just nu har vi varit hemma sen tisdags. jobbigt när man e själv men allt handlar om och improvisera så dt har la gått helt ok :)

allt bra med din pöjk? tack för inlägget



kram!



2009-07-10 @ 00:43:04
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Charlie

Ah tack så mkt! :)

Jo men dt e ju skönt och ha ngn där för och kunna avlasta sig, jag hinner knappt sova eller äta för den delen, men man ska la ej klaga? Fadern är för våran del inte alls med i bilden, han vet än så länge inte om att han har fått en son.

Ok hur länge har du tänkt och amma? Hel ammar du?

Jo jag försöker och se saker och ting positivt och vet att denna första tiden e den svåraste och det är bara och härda ut .. men skulle aldrig kunna tänka mig ngt annat än ha min baby wayne i mitt liv :) har dt gått bra för eran del?

Jag fyller 20 om 8 dgr :) vi bor i göteborg. ni då?

Puss o kram

2009-07-10 @ 01:51:22
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Charlie

mnja han är inget kolikbarn än men han sover ej riktigt när han ska och har svårt och somna. Han vill äta ofta och dt får ju ej gå mer än 4 tim mellan målen. med tanke på hans viktnedgång ..



Okay men dt låter ju bra! :)



Hehe man tackar. Vi bor i lärjedalen, angeredstrakten typ . Ni då? :)



Nu e man öppe o försöker få lillen o somns men han ba kollar runt haha gulligt men jobbigt!



puss o kram

2009-07-10 @ 08:03:23
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0