(ut-)Tråk(ande)ig "lista"

Röker du?
Nej

Snusar du?
Nej

Skolkar du?
Nej men har skolkat en del när jag gick i skolan :/

Gör du frukosten själv?
Ja om inte Danne gör den, vilket det oftast blir eftersom jag inte kan äta direkt på morgonen och typ HATAR att göra frukost =/

Har du suttit i rätten?
Nej

Har du slagit ner någon?
Hehe ja typ......

Har du pussat någon av samma kön?
Ja

Har du varit på strippklubb?
Nej

Vad gör du när du blöder näsblod?
Lägger mig ner och stoppar upp papper i näsan hahaah

Vem kan du prata om allt med?
Familjen, Danne

Har du solglasögon?
Ja

Skriv en mening på engelska:
Open your eyes

Vem pussade du senast?
Danne

Vad är din högsta önskan just nu?
Vinna en MASSA MASSA pengar

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Har ingen tröja just nu, men morgonrock.. brun är den :)

Är du blyg?
Hehe nej det kan jag inte precis påstå

Vad tänker du på just nu?
Bra fråga hehe =p


Kommentarer
Postat av: steph

vad skönt att höra! =) - jrå det är bar bra! :D

2009-07-21 @ 14:18:55
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0