16 Juli - lite uppdatering

Hello my friends!
Har haft lite fullt upp nu så därför jag inte skrivit..
I söndes kom min kära kusin med sin Hesam :) De kom rätt så sent så det blev sen "uppekväll". I Måndes gick vi ut och käkade på Jesen's Bøfhus första gången men käka där.. Och 511 gången för Martina och Hesam hehe.. Martina jobbar ju på Jensen's i malmö så de käkar ju ofta där..

Sedan i Tisdags åkte Martina och Hesam till Bulgarien så där ska de ligga och glassa i solen tills på tisdag. Myyyyys!!! Vill också :( :( :(

Igår onsdag kom ÄNTLIGEN målaren hit och började spackla alla listor och allt vad de håller på med så ÄNTLIGEN ska man få det fint här hemma :)
Idag fick jag välja tapeter och måste ju faktiskt säga att det fanns några riktigt snygga(de brukar ju inte vara så snygga när man får ifrån fastighetsskötaren) Men jag tog iaf. de två snyggaste :) thihi
Ska visa bild sen när det är klart.

Igår skrev en vänn till mig att hennes dotter som är jämngammal med Liam står själv upp.. Och det har jag inte "testat" det på Liam, Så idag ställde jag Liam upp och jovisst stod han hur bra som helst (alltså han står själv och håller i kanten på bordet/sängen). Men vet ni vad jag kom på.. Liam har ju stått upp ett jäkla bra tag själv. Han står ju hela tiden i sin gå-stol han går ju själv i den eller jaa Springer.. hehe
Men men nu vet jag iaf. att han kan stå själv med hjälp av en kant :)
Iförrgår tisdags så tog han flaskan själv och drack.. alltså han höll den själv :) Min lilla pojke börjar bli stooor :)


Vad Liam kan nu/gör nu..
»
Sitta upp själv utan stöd
»Vinda sig från mage till rygg och ifrån rygg till mage
»Skratta ordentligt
»Säga Hej (när han vill/känner för det haha han sa det för första gången i söndags 12/7)
»Sover hela natten
»Hålla nappflaskan själv
»Stå själv med hjälp av stöd
»Går själv med hela foten ner, med hjälp
»Tar i saker från ena handen till den andra
»Rynka på näsan och göra såna gulliga näsljud thihi
»Säga mamma (när han gråter låter det som mamma mamma mamma haha)
»Kryper eller jaa drar sig fram :)
»Uttrycker sig verkligen vad han vill och inte vill (han temprament oj oj oj lik sin mamma där :D)
m.m

Kommentarer
Postat av: Manilla

va duktig han är :D

2009-07-16 @ 23:40:20
URL: http://maanilla.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0