Underbara sol

Hmm jaaa,, man har ju inte skrivit på ett tag nu. Men ni kanske förstår ändå..?!!
Det har ju varit sådant underbart väder så man har ju knappt varit hemma :) Såå skeeeta skönt väder men jaa lite för kvavt kanske men har ju knappt kunnat sova. Men men man ska inte klaga..

Jag/Vi har varit runt lite, haha kommer inte på vilka dagar nu men iaf. förra veckan åkte jag Liam Jessica Evelina Cissi och Jesper över till vrångö men jaa det blev inte riktigt som vi tänkt oss.. Kom dit alldeles försent och solen gick i moln hela tiden och barnen ville inte alls va där heller haha de avlöste varandra genom att vakna eller skrika.
Och eftersom Liam är så tyst eller jaa inte tyst men han gnäller aldrig också nu när vi va där ute så gnällde han som f... och då blir jag så frustrerad och lättirriterad på folk runtomrking mig så jaa det blev inte så bra. Men men nästa gång blir det bättre :)

Sedan har vi varit på Kåsjön med Daniella Luca och Kennedy och hans systrar+barn.

Också var jag Danne Liam Tomas Ersin och Ida och skulle grilla/fiska/sola häromdagen men jaa det blev heller inte alls som vi tänkt oss.. Vi skulle till någon sjö vid Härryda men så körde vi fel och sen när vi väl kom dit så ser vi att det var privat område :/ Så vi åkte till Delsjön och där är det ju inte så värst mycket emd plats så vi satte oss på ett ställe men där kunde jag inte sitta med Liam för de som också satt där tog upp ALL den platta marken. Och jag kan inte sitta och hålla i Liam hela tiden så jag flyttade en bit bort så sa jag till att de andra kunde ju sitta kvar där om de ville det men jag kunde inte sitta där.. Men jaa sen helt plötsligt fick jag reda på att Ersin och Ida skulle gå.. Så det blev bara jag Liam Danne och Tomas som grillade med skönt ocj skojj var det ändå. RIktigt mysigt blev det tillsist :)

Hmm jaa sedan har vi bara varit inne i stan och igår var vi och storhandlade så nu är både kyl och frys fulla igen :) skönt!
Idag är det inget bra väder alls :( Eller ja fint är det med solen skiner ju inte men men.. får väl hoppas på att det blir lite åksa ikväll/natt så man kan få sova en natt utan att ligga och svettas som en gris. hehe

Nej  nu ska jag ner och lämna tillbacks ett paket sedan blir det antagligen en vända in till stan?! FÅr se om jag orkar? Behöver handla ett par shorts till Liam som var slut sist jag var där. (hoppas de fått in dem)

Lite bilder blir det ju självklart också :)

Liam i vagnen påväg ner till affären

Mamma och Son♥

Tittut mamma :) (tapeten i bakgrunden är bortdragen prg. läckan vi hade)

Hahahaha

Tittut igen mamma

Såhär glad är min prins när han vaknar :)

Juste jag och Danne och Liam var ute och åt häromdagen också :) Gott gott Blev greskiskt

Blev inga bra bilder men men ibland får man bjuda lite på sig själv :P hehe

Hehe Liam's stil i vagnen medans vi satt och åt hehe

Älsklingen

Jag

Titta så duktig Liam är på att sitta själv :) Mitt lilla LIIIIIV Älskar dig♥

Juste vi åkte hem till Jessica's mamma också så här är vi på bussen..

Liam och Evelina

Liam på stranden på Vrångö


Så det var alles.. Nu ska vi ta på oss och sticka iväg.. Nu är det mycket som händer....
Imorgon blir ju vårt lilla hjärta 7 månader :) Herregud!!!!!!!! 
Sedan är det BVC på måndag
Tisdag fyller min kära moster år
Söndagen den 12e kommer vår tattooerare tillbacks så då ska man gå och snacka med honom :) Vet nu vad jag ska göra för tattoo men måste fr¨ga hur mycket det komemr gå på..
Sedan den 16e ska jag till BM och få nya p-pills.
20e firar jag och Danne 2 års förlovning
Den 22e fyller Älsklingen hela 31 år :) Och kusinvitamins gubbe Hesam fyller också år han blir 25 om jag inte har helt fel för mig?!
Och sedan den 27e åker Dann till polen med sin bror. Så jaa då är man hemma själv i en hel vecka skönt på ett sätt men ändå inte på ett.. Hatar ju att sova ensam :( Men ev. så kommer min älskade lillasyster Amanda hit då?! 
Så det är en del framför oss nu hehe.. 
 


Kommentarer
Postat av: Melissa

hur kan du byta färger på din text i inläggen sådär?

2009-07-10 @ 15:24:36
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0