090326

Halloj i lingonskogen :P
Idag var vi ju som sagt hos läkaren med Liam han har en liten "knöl" på rumpan eller hur man ska säga som har kommit och gått nu ett tag och läkaren trodde att det var en innebrännare vilket jag inte tror för jag sa att den har flyttat på sig så sa hon men då är det säkert 2 stycken han haft isådanafall :/ Men det vet jag att han inte haft.
Men nu var den ju såklart nästan borta så hon fick inte kännt på den riktigt. Men hon sa att om den skulle komma tillbacks så skulle vi återkomma. Hmm blir väl att vi får sticka dit igen nästa vecka?! Hoppas ju dock inte men mm..
Jaa.. vi vägde och mätte lillgubben också och nu väger han 6300 gram och är 62.5 cm lång och huvudomfånget är 41.4 cm.
Tycker inte han växer så mycket :/ men det är väl så?! haha* ajja min lilla gubbe är perfekt ändå så.. och han väger ju som han ska så :) hmm jaa nej nu ska jag spela lite på King har fastnat där igen men inte framför yatzy längre nu är det fia med knuff som gäller :) Super kul :D
Men ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: LAACY

e de sant! gud va skämmigt :$ haha vart då nånstans ? =P

joo, jag tycvker också att de är överdrivet och vi är inte alls där varje dag men hon tror ju att jag ska lämna honom där så att hon ska få vara barnvakt men de finns inte på karta! jag vet inte alls vad jag ska säga el göra, steven verkar ju inte bry sig på samma sätt som jag, eller aa .. hantar de inte lika allvarligt typ .. men men, önskar jag bara kunde skrika och få ut allt men de går inte när de väl gäller =(



nämen! kevin är verkligen en riktig tjockis, många bebisar jag träffat son är äldre än honom väger mindre =P haha

2009-03-26 @ 17:16:18
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej vad jag längtar att få träffa er alla tre. Liam har ju vuxit sååå mycket. Kram mormor

2009-03-30 @ 13:39:37
Postat av: mormor

Hej vad jag längtar att få träffa er alla tre. Liam har ju vuxit sååå mycket. Kram mormor

2009-03-30 @ 13:41:45

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0