12 Mars-09

Hello världen!
NU har vi kommit hem ifrån storhanldandet och fyyyfööör säger jag bara vilket jäkla väder?! Snöstorm!! Sååå tråkigt :/ Men men hade ändå bara tänkt ligga hemma idag och äta massa fetter haha.. som jag alltid gör :p blir min favorit mat idag
Kotletter med kokt eller stekt potatis kan inte bestämma mig för vilketav det jag ska göra?! Och såklart min älskade MÖGELOSTSÅS MUMS!! Älskar min mögelostsås haha :)
Köpte även ny hårfärg på ett nytt märke(jag har aldrig sett det förut?!) Cameleo hoppas den är bra. Får se om jag färgar ikväll?  beror på hur Liam är. Hmm jaha vad har världen gjort idag då?
Nej nu ska jag ta mig något att äta och fortsätta titta på tv. Puss o kram på er

Och jag som älskar Listor snodde denna ifrån Hanna


Jag har en :
[x] Mamma
[x] Pappa
[x] Styvmamma
[x] Styvpappa
[x] Styvsyskon
[] Bror
[] Syster
[] Brorson
[] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[] eget badrum
[] eget rum
[] swimmingpool
[] Hot tub
[] gästrum
[x] Dator
[x] TV
TOTALT: 8

[x] en säng
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[] en fungerande PS2
[] Nintendo Wii
[x] Xbox som funkar
[] Nintendo 64 som funkar
[] Gameboy/ Advance
[] Gamecube
[] nintendo ds
TOTAL: 6

[] Poker-bord
[] Basketkorg
[x] Hockeyspel
[x] Biljardbord
[] Pingisbord
[] Fooseball (fotbollspel)
TOTAL: 2

[x] Nattduksbord
[] Stereo på rummet
[] CD spelare
[] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 1

[] Jobb/sommar jobb
[x] Shoppar minst en gång i veckan
[x] Har dyr parfym
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTAL: 5

[x] Scooter/motorcykel/bil/fyrhjuling, moped
[] Gitarr/trummor/basgitarr
[] Piano/Keyboard
[] något annat instrument
[] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[x] haft en personlig tränare
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL:5

[x] Platt/locktång
[] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[] har 1000 spänn i kläderna du har på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[] Varit på Hawaii
[] Varit i USA
[] Varit i Asien
[] Varit i Australien
[] Varit i Afrika
[] Varit i Sydamerika
TOTAL: 3

[x] Föräldrarna har bil
[] Jet ski/båt
[] Husbil/vagn
[] Jag har en bil
TOTAL: 1

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[x] Suttit i en limo
[] Suttit i en helikopter
[] äger en videokamera
[x] egen laptop
[x] egen dator
TOTAL: 4

TOTAL SUMMA: 35

1-23 getto kid

24-33 - vanlig

34-40- Bortskämd    -Här hamna jag!
41+ - överklassens snobb


Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman!! Ja jag var på Allum en sväng igår!! va kul att du såg mej!!!!!! Vart såg du mej? o varför hejade du inte????? du e la rolig! haha hoppas allt e bra med dej gumman! haha klart ingen kan ha missat den jackan haha ja va inte osynlig direkt;)



puss o kram

2009-03-13 @ 00:14:27
URL: http://Blonditamedfotboja.se
Postat av: Jenilita

ja ska me nalla den där listan;) puss

2009-03-13 @ 00:14:51
URL: http://Blonditamedfotboja.se
Postat av: Yasemin

tack så mkt gumman .. pussar du min prins ofta :D

2009-03-13 @ 01:06:37
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: Jennifer Wikman

Ha en underbar fredag!

2009-03-13 @ 15:33:21
URL: http://crazyjen.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

allt bra? krams

2009-03-13 @ 20:44:49
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Emma

Kikar in :)

2009-03-13 @ 22:53:05
URL: http://emmadesignardinblogg.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0