Lista mitt i natten haha*

Ytterligare en lista som jag älskar :)
__________________________________________________________


Hur bor du:
I en stor 2a på 65 kvm med sjön precis över gatan :) Ända positiva här hehe
Brukar du komma i tid:
hehe njee är väl inte så bra på det.
Hur lång är du:
ca. 163 cm
Kan du laga mat:
Självklart kan man det ;-)

Vad jobbar du med/pluggar du:
Mammaledig

Vad har du på dig just nu:

"Pyjamas"
Har du någon fobi: 
Ja, för många hehe
Hade du en bra kväll igår:
Den var väl helt okej.
Vilket är ditt senaste inköp:
Kläder till mig Daniel och Liam

Din favoritdryck på morgonen:
just nu är det vatten direkt som gäller.
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Fk
Har du sovit i din egen säng inatt:

haha jaa vart skulle jag annars sova?!
Vad hade du sönder senast:
digitalkameran :(
Vem snackade du med senast:
Daniel <3
Varm favoritdricka:
Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig:

Coca Cola
Alkoholhaltig favoritdricka:

hehe minns inte var ju över ett år sedan man drack sånt sist men Cider kanske?
När gjorde du senast något riktigt dumt:
?? Vet inte
Saknar du någon just nu:
Jaa saknar min familj i malmö :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
hehe jaa du.. ??! Just nu är man rätt så lättirriterad så krävs inte mycket till för att jag ska tända på hehe
Någon jag stör mig på:
Att jag inte får på mig någr utav mina gamla byxor :(
Intressen:
Min son och familj <3
senaste person du kramade:
Liam <3
Senaste person du ringde:
Daniel <3
Senaste person som ringde dig:
Mamma <3

Vad drack du senast:
Coca cola
Vill du ha barn:
Har ju redan Liam men sjävklart vill jag ha ett, två tre syskon till honom hehe :)
Längtar du till din nästa födelsedag:
hehe, fyllde år förra veckan (19 Mars)
Har rakat dina ben någon gång: 

haha jaa
Är du sugen på något nu:
mm att sova hehe

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:

Dricker inte kaffe
Använder du hudkräm:
Varje dag

Attraheras du av män med skägg:

Det beror på om de passar i det eller ej.
Micro-pop eller poppa själv:
Spelar ingen roll, märker inte så stor skillnad på de

Brukar du baka:
Gjorde mycket under graviditeten men inte så mycket nu längre..

Röstade du i det senaste valet:

Självklart!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:

hmm jaa, kan inte göra så mycket just nu njuter utav mammaledigheten. Men när den är slut så är det andra bullar som gäller ;-)
Vilken låt lyssnade du senast på:

hmm.. tror det var EMD- Baby goodbye eller vad den heter
Har någon annan sovit i din säng inatt:

Dem ända som får sova i "min" säng är Daniel, Liam och Cindy och de gör de varja dag/natt
Vad tycker du är äckligt:
Mycket, kommer inte på något sådär specifikt just nu
Har du pengar på mobilen:
Alltid
-------------------------------------------------
Allmänt test 2


Vilken svordom använder du mest?
Fan och jävla
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Väckarklocka? När jag ska gå upp det avgör Liam
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica, Hemköp, Willys, Ica Maxi, Lidl
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nej hellre va med :) *linslus

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till solen för mig och familjen

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Kanske ;-)
När var senast någon stötte på dig?
haha det vet jag inte, sånt tänker jag inte på längre. har ju min familj så bryr mig inte om andra

Vad åt du till middag senast?
Min favomat IGEN kött, mögelostssås och denna gången hade vi pommes till

Kan du vissla?
Ja

Tittade du på tecknat när du var liten?

Ja
Äger du några popband t-shirts? 

Nej
När flög du senast?

Det var länge sedan :( tror det är 4 år sedan?!
Pratar du några andra språk?

Ja, engelska :P
Har du gråtit offentligt?

Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tatuera mig
Vad har du med dig in på bion?

XXXL Coca cola och popcorn
Vad har du för väder?
snö och slask :(

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
hmm på vilken utav linjerna? haha nej men på handel/turism så va det såklart turism

När sov du senast på golvet?

ööh det vet jag inte?!
Vilken är din favorit drink?

Som sagt över ett år sedan jag drack sist så kommer inte ihåg såntdära
Gillar du din boendesituation?

Njaaää älskar min lägenhet i sig men ändå inte, vill ha ett till rum så Liam kan få ett eget
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Ja nu sedan jag fick Liam så har jag blivit stålkvinnan kan klara mig att sova bara 3-4 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
När man har barn så är alla dagar i resten av sitt liv fullbokade ;) Men sååå roliga :)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nja.. ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24 år

Tror du på liv på andra planeter?

Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Det beror på vad det gäller..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
NEJ!!!!!! hatar höjder
Tycker du om att krama folk?
ÄLSKAR att kramas :D
Äger du en digitalkamera?

Nej
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Sarah Jessica Parker

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Jaaaaa, eller ibland haha
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

hehe nej ÄLSKAR ju kött
Är du mörkrädd?

hmm nja när jag är själv
Tre saker du alltid har med dig? 
Liam, mobil och blöjor/våtservetter
_____________________________________________________

Sådär.. nu säger jag GODNATT mina vänner hoppas ni sover så gott..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!

Kul att du läste min blogg =)



Jag hade velat köpt en storlek större men det var dom sista i hela västerås och dom fanns bara i en storlek så jag var bara tvungen :D

Vi ska inte ta reda på vad det är fär det är ju ändå inte 100% säkert. Vi tror att det bor en pojke där inne :) hehe så vi får se.

Ha en underbar helg.

Kram

2009-03-28 @ 09:25:12
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Hej.

Ja, va roligt :) Han kom klockan 16:14, din då?

Min va lite större tror ja, 4kg å 53cm :)

Hur utvecklas din sötnos då? Min är ju lite tidig, ska kunna allt innan, lite tråkigt då jag vill att han ska vara liten jämt :D

2009-03-28 @ 11:20:28
URL: http://supersuperior.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0