Lista 090330

Godmorgon!
Startar dagen med en lista :) Och jag utmanar er alla som läser att göra det samma ;-) Skriv en kommentar så jag får gå in o kika.


OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu?
15.06
2. Namn? Sandra
3. Vart bor du? Göteborg
4. Hur många barn vill du ha? Oj, har ju redan en och jag längtar redan efter fler (har ju alltid sagt bara 2 men nu vill jag ha et fotbollslag haha)
5. Vill du gifta dig? Man är ju inte förlovad för inget eller?? hmm..
6. Har du ätit sushi? Ja och fybubbland säger jag bara det var inte gott
7. Favoritglass? Piggelin
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Just nu bara 1 paket men annars brukar det vara 2-3
9. Humör? Just nu är det mys :) Liam ligger här brevid och pratar så då kan man inget annat än att känna mig :) <3


FYRA GREJOR
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
haha nej
2. Har du en hund? Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon 
4. Tror du på spöken? Ja


SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre?
Nej älskar min längd, precis sådär lagom :)
2. Skulle du vilja väga mer? Hehe nej
3. Skulle du vilja ha sex nu? haha nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? ush nej


KAN
1. Kan du röra på öronen?
Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Hmm ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Förut kunde jag men inte nu när jag har Liam
5 Kan du va på en fest utan att dricka? Självklart, man har lika roligt om inte roligare utan sprit ;-)
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja
7. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har redan piercing där så ja..

8. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? hehe nej, speciellt int mataffärer

HAR

1. Har du syskon? hehe jaa 6 stycken halvsyskon
2. Har du någonsin haft sex med någon? Hehe jaa, hur kom annars Liam till?
3. Har du varit full den här månaden? hehe nej Det är år sedan sist
4. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nja
5. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej ska göra det efter detta
6. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Hehe jaa Daniel är ju 7 år äldre än mig så..
7.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Se ovan.
8.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Se ovan.
9.Har du blivit påkommen när du har haft sex?  Maybe ?!
10.Har du haft sex med mer än tre personer? .....
11.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej.. men vissa har jag inte svarat på..

Nu ska jag älsklingen och Liam snart åka in till stan så måste gå göra mig iordning, återkommer lite senare. Ciao ciao!!

Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

jepp, den e gjord nu =P

2009-03-31 @ 10:30:28
URL: http://misshoti.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0