Utmanad!

Blev utamanad av min älskade mosterLotta :)

Kopiera detta, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

1. Vad heter du?: Sandra
2. Ett ord på fyra bokstäver: Söta
3. Flicknamn: Savannah
4. Pojknamn: Sebastian
5. Yrke: Sekreterare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Strumpbyxor
8. Mat: Soppa
9. Sak i badrummet: Shampoo
10. Plats/stad: Spanien
11. En orsak att vara sen: Sova
12. Något man skriker: Stiiiick
13. Film: Sex and the city
14. Något man dricker: Sprite (läsken)
15. Band: September
16. Djur: Shih-tzu hund
17. Gatunamn: Sommarvädersgatan
18. Bil: Seat
19. Sång: Stay (Bonnie Tyler)
20. Känd person:  Sarah Jessica Parker

Jag utmanar:
Hanna
Lillasyster Gabriella
Therese
Melissa
Linn

Har även köpt gungan som jag berättade om tidigare, men skriver
mer om det imorgon. Nu ska jag gå och snutta på kudden så GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag antar utmaningen.. :)

2009-03-09 @ 07:04:16
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Melissa

men den där har jag ju redan gjort :p

2009-03-09 @ 11:36:17
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0