Busshat haha

Halloj mina godbitar!
Allt bra med er? Här är allt fin fint, eller jaa är lite trött men det är jag varje dag haha :P
Idag vakna man som vanligt vid 8 imorse för att ge Liam mat o sedan somna vi om o vakna igen vid 10 o sen vakna vi helt vid 13 tiden så ser våra dagar ut nu fäörtiden haha... tråkigt värre men jaa,, som sagt Liam har ju vänt lite på dygnet och det är ju inte så lätt och vända om det på de små.. Men men..
Efter vi gått upp så åkte vi till partille C och köpte 3 linne till Danne 2 tröjor till mig och ett par jeans och strumpor till Liam (handlade kläder till Liam igår så skulle ha ett par matchande strumpor) 
Efter shoppandet tänkte vi gå och sätta oss och äta men sket på det. Åkte hem istället.
Och grrrr vad sur man blir på de flesta som har barnvagn när de står och väntar på bussen. Som nu idag då så när vi skulle åka hem så var det 30 min kvar tills bussen skulle komma så vi gick in i ammningsrummet så Liam fick äta lite innan vi åkte hem. Iaf när vi kommer ut står det 3 andra till med barnvagn som ska med samma buss som oss och när bussen kommer så SPRINGER dem till dörren och kör förfan på varanadra hahaha alltså helt sjuka alla 3 skulle in samtidigt i bussen helt jävla dessperata (ja visst man vill med bussen men HALLÅ) och jag står där och blir irriterad för killen som var med dem står och flinar typ ha ha du kommer inte med Och nej det fann singen plats till mig iheller och jag blir svin sur så jag får gå in i vänthallen igen men då kommer busschuffören ut o frågar får du inte plats? jag baa nej du har en liten buss hahaha var så arg/sur så sa han ska ni åka långt eller så sa jag nja b-sjön han där okej men ta på den där framme. Sååå jävla snäll busschufför :)
HAHAHAHA på er också ni som flina om att vi inte kom med!!!!! Grr- blir så arg på sånt folk speciellt när de ser att jag har liggvagn (vilket menas med att jag har ett barn på mindre än 6 månader som måste hem), visst de vill ju också komma hem men menar liksom om jag hade haft sittvagn och Liam var äldre och någon kommer med en liggvagn visst fan låter jag dem gå på först.
Det var samma som nu när jag var nere i malmö sist så stod jag och väntade på bussen och svinigt mycket folk. Så när bussen kommer så va den nästan full med folk och när jag är påväg på med barnvagnen så tränger sig folk före mig och jag som inte håller tyst skricker rakt ut är ni helt dumma i huvudet flytta på er jag står förfan här med barnvagn och är påväg atrt gå på så tränger ni er före?!!!!!!! Men det var ingen som flytta på sig grrr blev bara argare och argare sån tur var så står det en busschufför vid hållplatsen som hör mig som också skricker in till de andra och säger till dem som står vid barn/rullstolsplatsen att flytta på sig för dem platserna är till för BARNVAGNAR OCH RULLSTOLSBUNDNA inget annat. Ush vad jag blir arg på såna egoistiska personer!!!!! Nej blir bara så jäkla sur när jag tänker på det :@ grr!!!!
Ajja.. jävla folk alltså!
NEJ!!! Nu har Liam somnat i sin gunga så nu ska jag hoppa in i badet och förhoppningsvis så vaknar Liam innan ajg är klar så han kan bada med mig :) ååh älskar att bada med honom min lilla pojke hahaha säg något jag inte älskar att göra med honom?!!!!!
MAMMAS PRINS jag ÄLSKAR dig mest av allt <3

Juste Liam fick en dikt utav Danne i detta inlägget och såhär skrev han:

Postat av: Liams Pappa

Älskar er båda med hela min själ. @->--

En dikt till min son Liam:
Så kom du då till oss du älskade barn,
och grep våra hjärtan med kraft.
Med ens fick allting mera mening,
långt mer än det någonsin haft.

Du ler så du strålar, din själ lyser klar,
Du fångar all ömhet omkring,
små fötter och fingrar, din hud och din doft
så underbart skapat allting.

Ditt liv skall vi följa och finnas för dig
och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken,
så är vi din tryggade borg.

Idag vill vi visa för vänner och släkt,
den gåva vi fått att bevara;
Ett barn att få älska och skydda från ont,
en lycka för stor att förklara.




Visst var den fin :) Älskar dig med hjärtat mitt. Visst det är en stor omställning för oss båda just nu men både jag och Liam älskar dig otroligt mycket fast att jag kanske inte alltid visar det men jag älskar dig ska du veta! Hoppas bara att allt vårt tjaffs o skit tar slut för de där onödiga sakerna men jaa det är ju som sagt en stor omställning just nu.
But don't forget I LOVE YOU!

Min familj Liam bara några timmar gammal <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Diktn du hade e en låt ;) Den låten ska vi ha på vår dotters dop nästa helg :D

2009-03-12 @ 11:12:07
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: therese

Jag förstår va du menar me bussen..haha folk e knäppa som fan..Det var en tjej till mig som sa..först på hållplatsen först in. Vilket e ganska självklart..tycker jag. Men inte för vissa. Det e bara o säga till. Sen dem som bara har en sån liten vagn..sån man kan fälla ihop så kan du hålla den i handen..helt sjukt o ta en plats om där e mkt vagnar! En dag när jag åkte..var d FEM vagnar på bussen..chauffören sa inget..vilket jag kan tycka e sjukt..för skulle nåt hända så får han rejält med skit.Sen en annan gång jag skulle åka 5:an en NY BUSS skit stor plats för vagnar..hade säkert fått plats med 5 vagnar..vet du hur många dem tar? 2 STYCKEN..Så jag fick vänta på nästa..haha. Hoppas allt e bra med er:)

2009-03-12 @ 12:54:44
URL: http://tessisenanalicia.blogg.se/
Postat av: Yasemin

gumman verkligen fina ord danne skrev :D jaa det e jobbigt me bussar och hur folk beteer sig

2009-03-12 @ 22:04:57
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0