11 Maj-09

Hallåå Bloggen!!
jaa nu ligger man här ännu en sömnlös natt fast idag är jag RIKTIGT trött men nu ligger jag och tänker på vad jag ska ta med mig osv. så jag inte glömmer något. Åker ju till malmö imorgon vid 14 så får inte glömma något. Till mig äör det skit samma men det är till Liam man inte vill glöma saker. Ajja tror jag fått med mig allt.

Igår kom farbror Tomas hit (Liam's farbror). Och jag fick en timmes extra sömn Danne tog Liam :-) Sköönt men jaa kan ju säga att jag egentligen inte sov. Eller jaa sov gjorde jag men ni vet sådär ibalnd när man sover så hör man ändå allting. Sådär.. men men skönt va det iaf att få en extra timme i sängen :-)

Efter att jag fått lite sömn så gick vi ner till affären allihop och handlade det vi behövde till grillningen. Jag köttätaren åt ju såklart kött haha men gjorde inte flinastek denna gången utan gjorde vanliga kareér mums vad jag älskar kött herregud. Killarna åt hamburgar och chorizo :-)
Liam fick ju självklart också mat.. han fick lax med potatis för första gången och jaa vi vet inte riktgt hur vi ska ta det för han gapade och viille ha mer men han gjorde samma "sura" min varje gång HAHAHA lilla hjärtat såg ut som han åt citron eller något. Men han åt väl kanske 4-5-6 skedar så ner gick det iaf. Efter det fick han lite Hallon/Päron-puree som han ÄLSKAR han åt en halv burk med det herregud haha de är ju stoora de burkarna. Men det är bra att han äter. Men ja det blev nog lite mycket.

Hmm.. jaaa.. som sagt inte många timmar kvar tills tåget går så ska försöka få min skönhetssömn nu.
Ciao ciao

ÄLSKAR denna bilden på honom sååå underbart sööt och hans ögon och åååh hela han mitt underbara barn.
Mamma älskar dig mest mest mest över allt annat ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken underbar header du har! Vilka ögon, smälter direkt! Ha en finfin dag! Kram Petra

2009-05-12 @ 08:53:51
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra
Postat av: camilla

gosekillen! lycka till med dopet o allt.

kramiz från gamla grannen...

2009-05-12 @ 23:52:40
URL: http://www.winsneswilda.dinstudio.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0