6 Maj-09

hejsan svejsan i lingonskogen!
allt bra med er?
här är det väl sådär okej. Det är sååå fruktansvärt mycket nu, det är snart dop ju och allt ska fixas och eftersom det är i malmö så känner jag mig mer stressad eftersom jag måste handla och göra allt där. Lite inödigt och handla här i Göteborg sedan ska jag ta med mig allt på tåget med vagn, bilbarnstol och packning och allt vad det heter hehe nej tack.
Jag åker ju ner till malmö själv (med Liam så klart= på måndag eftersom jag ska träffa prästen. Vi har ju Cindy så Danne får bli hemma. Men han kommer ju ner till dopet tillsammans med sin mamma och mormor o bror :-)

yes yes nej men som sagt allt känns så stressande plus att man då vänt på dygnet typ eller jaa somnar vid 6 på morgonen sen vaknar jag vid 10 igen eftersom Liam vaknar. Men det är ju bara som jag får skylla mig själv. Men ska försöka vända tillbacks det. 

Inte nog med allt detta jag har problem med magen också :-/ tror jag blivit mjölk allergiker eller något sådant vet inte exakt vad det är jag blir gasig i magen utav för jag la av med mjölk då jag märkte det sedan äter jag väldigt mycket negerbullar och det reagerar magen också på men där är väl ingen mjölk i det?! Ajja ska gå till VC efter dopet så får väl hålla ut. Men det är inte alls roligt för det ser ut som jag är gravid typ i vecka.18 :( (nej jag ör inte gravid har redan testat mig för säkerhetsskull och det var neg.)  Men men som sagt vc efter dopet :-) 

Idag ska vi inte göra något alls. Jag har precis varit inne och duschat och nu sitter jag och ammar Liam sedan tänkte jag att vi skulle gå en runda ner till affären. Ändå bra på ett sätt att affären ligger så långt bort med en massa upp o nerförsbackar eftersom det blir ju en bra träning :) 

nej nu ska jag avsluta här men ha det så bra därute.  

Kommentarer
Postat av: Melissa

hej hej :)

allt går super bra här :)

hur e allt me er?

kram

2009-05-07 @ 10:55:01
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej gumman! Det här med magen kan ju vara lite stress-relaterat... Det släpper nog snart ska du se... Men att du reagerar på negerbullar är inte så konstigt, det innehåller ju mest fett...och det blir man gärna gasig av.

Ses snart, kram

2009-05-08 @ 11:05:13
URL: http://happylotta.blogspot.com

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0