7 Maj-09

Varför har det blivit kallare?
Det regnar ju varje natt nu eller ja det har det gjort nu de senaste nätterna och sedan blir det bara 15-16 grader på dagen :( Vill ha värmen igen, det var ju såå sjukt skönt. Ajja får väl hoppas på att den snart kommer tillbacks igen :)

Nu sitter jag här vid bloggen, familjeliv och king (spelar yatzy) och Liam sitter och gungar i sin gunga :) vi ska snart ta på oss och gå en runda ner till affären. Danne har stuckit iväg till sin vän Ersin, de ska måla om ett rum/föråd som de ska använda till sina crossar och Mc's ÄNTLIGEN blir vi av med dem :D ME Happy :)
När svärmor kom och hämtade honom så hade hon tagit med mat till mig :) Hon är för sööt lilla svärmor <3 är så tacksam för allt hon gör och hjälper oss osv. Är så glad att jag "hamnat" i denna familjen/släckten. <3 Massa kärlek till er <3<3

Nej nu ska jag sticka (snart) men ha det så bra där ute


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gulligt av dig att du visar uppskattning till din svärmor... Det uppskattar hon nog högt! Ha det bra. Kram

2009-05-08 @ 11:07:39
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Men dom säger också.. "är gravid"



Är någon av dom gravida...?

2009-05-08 @ 14:35:19
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Är bloggen stor? Alltså för mig spelar det ingen roll. Jag vet ju bara att jag tyvärr har lite för unga läsare. Det är ju inte direkt att jag tycker det är skit coolt att 14 åringar snackar om min blogg...xD

2009-05-08 @ 16:04:47
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0