Födelsedagsbarnen idag 26 Maj-09

Måste även skriva GRATTIS till två sötpojkar :-)

Lilla Lucas som fyller 1 år idag. Herreguuud vad tiden har gått snabbt. Kommer ihåg när du Therese skrev till mig att du var gravid herregud det gick verkligen snabbt hehe :) Första försöket :) Thihi och 9 månader senare den 26 Maj 2008 kom en underbart liten pojke som fick sitt namn Lucas :-) Grattis du underbara lilla söta pojke ♥

(tog bilder ifrån Therese's blogg)

Också fyller världens bästa farbror Tomas år (alltså Liam's farbror) Idag för 26 år sedan föddes denna underbara person. Grattis grattis grattis♥

Kommentarer
Postat av: Liams Pappa

De brorsan min de ja, GRATTIS bästa bror! Önskar din "store" brorsa.. :)

2009-05-26 @ 22:37:00
Postat av: Liams Pappa

De brorsan min de ja, GRATTIS bäste bror! Önskar din "store" brorsa.. :P

2009-05-26 @ 22:38:28
Postat av: Tessan

åååh gumman så fint inlägg till lucas du gjort.. <3<3

såå stor liam har blivit =O såå otroligt sööt..lillkillen =)

taack så mycke.. lucas hade en underbar dag.

älskar dej puss

2009-05-27 @ 23:52:59
URL: http://theresericky.blogg.se/
Postat av: farmor

HAN ÄR SÅÅÅ HIMMLA SÖÖÖT LILLA LIAM

önska er en underbar fin helg!

2009-06-20 @ 07:54:34

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0