lite snabbt

Hej Mina vänner!
Ser att en del utav er varit inne varje dag nu och jag som inte skrivit något :( hehe
men skulle bara skriva att nu är vi äntligen hemma i Göteborg och pappa igen :) Så idag blir det inget skrivet iheller för vi sitter här hela familjen och myser. Imorgon blir det nog inte heller något skrivet eftersom vi ska till freeport och handla och även grilla om vädret tillåter. Annars så skriver jag på fredag så ni får stå ut tills dess har ju mycket att skriva och massa bilder ifrån dopet :)
Så hörs imorgon eller på fredag.

Ha det bra ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att dopet blev så perfekt som ni önskade och att det gick bra för Liam med vatten på huvudet. Dop är så fina!!

Synd att vi inte kunde komma men kanske får man se någon bild här på bloggen sen.



Kram

Jessica

2009-05-25 @ 15:04:09

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0