Mors dag idag :)

Jaa idag är det mors dag och jag firar min första morsdag någonsin :-)
Vi ska inte gör något speciellt idag, tänkte gå ut i den underbara solen sen blir det grillning ikväll :-) (ovanligt? :-P)
efter grillningen blir det mys framför tvn, kanske en film? Får se om man hittar någon bra?!
---
Grattis mamma på morsdag..

Älskade mamma saknar dig fruktansvärt mycket :( Men jag Liam och Daniel önskar dig en underbar dag idag.
Massa massa kärlek från oss♥  (vi bor inte i samma stad)

Till er alla andra mammor....


Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

grattis på morsdag ! hoppas att allt e bra med er ! kramisar

2009-06-01 @ 13:09:51
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: Karro (polski)

Hej Gumman!

Grattis till bebisen han är jättefin.Så himla söt!

Jag kan inte tro att tiden går så snabbt det känns som om vi nyligen slutade 9:an på Lindängen. Jag ser att du har det bra och att du är lycklig det är det viktigaste. Kram på dig Karro från LÄ-skolan vet inte om du kommer ihåg mig.

2009-06-01 @ 20:36:13

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0