Tågresan + Dopgenomgång

Hallo!
Ja igår åkte man ju som sagt till Malmö :-) Allt gick jätte bra på tåget, Liam sov kanske 20 minuter under hela resan annars va han vaken och busade med mamma :-) Så han var alltså snäll och duktig :-) men ja de sista 10-20 minuterna va han lite grinig då var det inte så kul längre stackare, och byta blöja på toaletten medans tåget körde oj oj oj det var ingen höjdare det heller men men det gick bra iaf. :-D Är så stolt över att ha en sådan glad och snäll son! ♥ Mammas pojke :-)

När vi kom fram i Malmö så ringde jag mamma hon skull sluta när jag kom fram så vi skulle se om hon hann komma med den bussen jag tog och det gjorde hon. Och Liam somnade ju såklart när vi gick på bussen så han sov när mammam kom på men vaknade typ precis när vi gick av :-) Och han blev nog glad över att se mormor för ett leende va där på läpparna :) Thihi* han har ju tyvär blivit lite "blyg" eller vad man ska kalla det. Men som sagt mormor gick det bra med.

Iaf. vi åkte mot Lindängen hoppadde av vid centrum köpte hem mat (tonfsksallad Mums!!) Sedan gick vi hämtade Amanda på skolan :-) min lilla prinsessa blev såååå glad över att se oss :-) så jaa vi gick hem och käka. Liam blev väl lite grinig när han såg Micke haha men det är ju för att han är så stor/björnig haha =p 

Natten va väl inte så bra Liam har vaknat några gånger och varit lite ledsen :( Han saknar nog pappa, Cindy och sin egen säng :( Och det gör både han och jag hehe. Men det är ju inte långt kvar innan vi ses ändå. Iaf. pappa det är ju han vi saknar mest ♥ Vi ÄLSKAR dig papi, hoppas du inte glömmer det ♥Du är vår nr.1♥ 

Idag har vi varit på "genomgång" i kyrkan hmm blev lite strul jag och ett till par kom dit samtidigt (kl 17 som det var bestämt) men där stod vi utan någon präst och kyrkan var stängd :/ haha gick runt hela kyrkan och kännde på alla dörrar men alla va stängda så vi ringde till Jörgen prästen som skickat vykortet till oss där det stod att vi va välkommna idag kl 17 för dopgenomgång bla bla bla.. Så sa jag att jaa vi står här vid kyrkan och du är inte här, han där men det var väl inte idag jag baa jo så läste ja vad det stod på kortet han där jaa men det är inte jag som ska ha er dopsermoni ööh nehe vem är det då? Ja det är ... (kommer ej ihåg vad hon heter) jag bara jaha men det är ju du som skickat kortet och här är ingen mer än jag och de andra paret han dör okej men jag kommer men jag är där om 20 min jag baa jaja.. så typ 3 minuter efter vi lagt på kommer denna kvinnliga prästen då hon var lite sen men det blev bra tillslut hehe.. Så nu har vi gått igenom dopet och vad som kommer hända vem som ska göra vad osv osv. De andra paret hade en storasyster(Klara) till deras lilla Filipha som flickan heter som ska döpas. Iaf. så är det ju någon som ska hälla upp dopvattnet i dopfuntet och det ville de att deras Clara skulle få göra så att hon får känna att hon är delaktig i dopet och det tyckte jag var en självklarhet :) Hade jag också velat om Liam hade haft ett syskon. Iaf. dopet kommer gå bra och de andra paret va riktigt trevliga. Så nu ska man bara åka och handla.

Känns mer så avslappnat nu när man är här nere i malmö eftersom det är Här dopet ska va så nu känns det mer nära. Får ju nycklen påp lördag till lokalen så vi kan fixa och dona :) Skönt.

Nej nu ska inte klockan bli sådär mycket igen så nu söger jag adjöken =p
Sleep tight!!

p.s Liten extra godnattpuss till min älskade man. Godnatt mitt hjärta, älskar dig sov gott dröm sött om oss ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Välkommen "hem" :P Adda mig på msn! :)

2009-05-13 @ 13:06:31
URL: http://evelinawessberg.blogg.se/
Postat av: DIN Man.

Älskar dig!



Hoppas du sov gott min Ängel.

Tack för kommentaren och jag fick vad med på bloggen.



Miss You Both!

@->--

2009-05-14 @ 04:33:22
Postat av: Zelfijes Mamma

hejhej gumman. Ska du ha dopet i malmö istället eller ? ska inte liams pappa (glömt hans namn =P Daniel?) vara med eller ? Hoppas att allting går bra iallafall.. Och så söööt liam e (har inte haft internet i 2 veckor tror jag, så jag har inte haft chansen att kolla.)



föressten e det du som har gjort din bloggdesign ? hade du pallat göra en till mej med ? om du har lust alltså. Pusspuss

2009-05-14 @ 16:38:32
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: Zelfijes Mamma

ja det e helt underbart, speciellt när hon kan skratta medans man leker med henne =)



ja men det va ju en bra ide, eftersom att ni e mer, kul att han ska döpas i samma kyrka som dej =) hoppas att allting går bra, och ladda upp bilder (som du självklart kommer att göra)



ha en bra helg du med, pussa Liam från mej.

kramisar

2009-05-15 @ 17:57:14
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: Zelfijes Mamma

hehe jo jag vet =) som hon lyfter på ögonbrynen när hon hör nåt hon inte känner till.



Jo jag kan fatta att det tar på krafterna, det e ju för ditt barn, och jag har märkt att man gör ALLT för sitt barn för att det ska bli perfekt, vad det än e...



Hoppas att allting går bra bara =) Kramisar

2009-05-19 @ 17:21:51
URL: http://misshoti.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0