27 Maj-09

Halloj bloggvärlden!
Har inte så mycket att skriva, vaknade vid 10 tiden idag, har börjat göra det nu :/ och kan inte somna om fast att jag egentligen är svin trött. Liam vaknar alltså då vid 9-10 tiden och vill ha mat sen somnar han om men jag ligger klarvaken hehe.. Men iaf. gick upp ringde till min gamelmormor och morfar och tackade för de fina presenterna Liam fått på dopet. De kunde ju tyvär inte komma på dopet. Får ta och hälsa på dem nästa gång vi är i Malmö, de är ju trotsallt i 90-års åldern och jaa.. jag vill inte ens tänka eller säga det men ni förstår nog vad jag menar. De börjar ju bli gamla.

Efter pratat med dem ringde jag till min älskade mormor och pratade lite. Är såå glad att vi fått en sådan bra kontakt och att jag vet att jag kman ringa till henne och prata när jag känner för det. ♥Älskar dig min underbara mormor♥
Efter det har jag inte gjort å mycket, ammade Liam i soffan så han somnade och jag själv halv sov framför tvn :)

Nej nu ska jag gå och leka med busfröet. Ha det bra där ute.
lite bilder.. hehe
Liam i vagnen på tåget påväg till malmö

I moster Amanda's säng hos mormor

Stolt Morfar (min älskade pappa♥) och Liam

Liam ligger och busar

Sover hos morfar

Bilder från dop-dagen med min mobilkamera

BuseLiam hos morfar

Liam med näst-yngsta-morbror Billy

Liam med äldsta-morbror Alex

Älsklingen på golvet hos morfar

Liam ligger och tittar på tv thihi söötnos ♥

Godmorgon mamma :-)


Nej nu får det räc

Kommentarer
Postat av: hanna

ja jag vet. jag har blivit dålig på det :(

2009-05-29 @ 08:17:52
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0