Liam 5 månader

I söndags den 3 Maj blev Liam hela 5 månader :-) Mitt älskade hjärtegryn redan 5 månader, jaa som jag skriver varje månad så går verkligen tiden jätte snabbt.. Satt precis och tittade på bilderna från förlossningen och när han bara var 1 dag gammal herregud visst är han sig lik men ändå inte. Men mitt hjärtegryn är fortfarande lika underbar <3 om inte mer :) thihi*
Tänker inte skriva så mycket mer.. håller på att försöka göra en video men jaa det går ju inte riktigt som jag vill.. hade gjort typ halva så stängdes hela datan av :O (den blev nog för varm hehe) Så jaa får väl fortsätta imorgon för nu ska jag sova. Liam har sovit sedan halv 11.
Nej nu ska jag sova så godnatt.
----------------------------------------------------
Nya sovstilen :-)

Tittut

HipHopparen ;-) :-p

BuseLiam i pappas famn

Vilka Ögon :-o

Grrr sååå underbart sööööt

Mamma ska äta upp dig <3

Ååh kolla in ögonen snacka om att charma in sig. MIN son det ;-)

Jag & Liam då vi var och fiskade i lördes (2 Maj)

Liam tar foto själv :-p

Tuffingen i vagnen

Kepsen på sniskan :-)

Mitt lilla pömmsiga barn <3

Snuttigulli <3

Vilka underbara läppar <3

Vissa nätter vaknar man och då ser man ut såhär...
Tittar om mamma är vaken..

Japp det var hon.. smiiiile mamma ;-)

Också kommer ju givetvis Liam Charmör fram också thihi.. såhär underbar är han VARJE gång han vaknar :) Underbart!

Hemma hos gammelfarmor och firar henne på hennes 83 års-dag och Liam blir 5 månader (3 Maj)

Visst är han VÄRLDENS finaste?!!!!!


Kommentarer
Postat av: Melissa

gladis :D

2009-05-05 @ 15:19:26
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0