08 Maj -09

Öööh redan fredag? Jag har missat en dag hehe.. jag trodde det var torsdag idag =/ hmm kanske dax att börja packa nu eller jaa börja skriva upp vad man ska ha med sig till Malmö så man inte glömmer något. Eller jaa det viktigaste är blöjor, Liam's leksaker, Bodies till Liam + tröjor och byxor och strumpor och våtservetter och badtemometern hahaha nej det blev lite mycket att skriva haha =p

Idag vakna man vid 14 tiden Liam väkte mig som vanligt genom att ligga och prata :) Ååh det är såå mysigt att han är sådär glad när han vaknar så han inte är gnällig och skriker.

När jag vaknade och öppnade dörren till vardagsrummet (har börjat stänga där eftersom Cindy har börjat strejka så hon har kissat på vårt ena "fårskinn" på våra rottingstolar så jaa som sagt måste stänga där under natten. Så när jag öpnnade där imorse så när jag gick för att hämta Liam och går tillbacks så kommer det världens äckligaste mögellukt och den håller fortfarande i sig fattar inte vart det kommer ifrån?

Har "luktat" på vår läcka i tak/vägg men det luktar inte vad jag känner. Det luktar mest i hallen :/ Ringde till min hyresvärd men jaa såklart så hade de gått för dagen så sa jag men jag har en 5 månaders bebis det är inte bra för honom att bo såhär hon där jaa men jag kan tyvär inte göra något du kan ju rinag till jouren men jag tror inte de kommer göra något eftersom de håller på att fixa med det redan ÖÖH Vilka Idioter. Alltså om Liam blir sjuk så ..........ja då ska de få se...

Ska ringa till Kent min hyresgäst"handledare" ska säga till honom att han ska föröska få så att jag ska få honom att ringa till bajsBovista och säga till dem att jag bara ska betala halva hyran för jag har alltså bott med denna jäkla läckan i 2 år jaa ända sedan jag flytta in här guud vet hur länge den har varit där?! Jag har alltså ringt och ringt och ringt till mitt bolag i 2 år för de lovade när jag flyttade in här att de skulle fixa det samma år på sommaren alltså sommaren 2007 och det blev ingen ändring så jaa jag ringde o ringde ju men sedan så prata man med Mariana daniella's mamma så hon frågade om jag inte va medlem i hyresgästföreningen och det var jag ju så hon sa till mig att ringa till dem så att de får ringa till min hyrevärd och DÅ äntligen fick de fart i röven men jaa fortfarande inte klart. Buuu blir så trött och ledsen :(
(förlåt mormor för mitt ordval men hoppas du förstår. Du sa ju själv att du kände det lukta murket och tro mig nu luktar det som ... jaa jag vet inte HEMSKT)

Hmm jaha, har frostat av frysen idag också (nej det absolut inte den som luktar hehe) det behövdes verkligen har inte frostat av den på 2 år haha jaa som sagt inte alls sedan vi flyttade in. Så den har säkerligen tagit mycket ström men men nu är det gjort och nu ska vi/jag snart börja med maten.

Herregud klockan är redan 19.05 :/ det är ju så ljust ute så man tänker inte på tiden. Nej Nu får jag sluta
Ha det bra där ute och va rädda om er i helgen


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0