Mer bilder på snuttisen♥

Som vanligt "lite" bilder på älsklingen
*klicka på bilden för större bild*

De två första sitter vi i bilen påväg till freeport

Påväg hem från affären hehe Danne påväg upp för den jobbiga backen hehe

haha kolla in Liam's min på första bilden hehe, andra bilden ligger han och suger på stortån hehe

Sitter och busar :) gullunge♥ ser ni hans underara smile :) Älskar dig min son♥


Idag har vi suttit på balkongen och se så sööt mitt lilla barn är :)



♥♥ Mamma älskar dig över allt annat Liam ♥♥


Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

så söööööt han eeee, föressten har han fått någon tand än ? Kramisar

2009-05-29 @ 22:07:40
URL: http://misshoti.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0