25 November-09

Tack till er alla som svarat på min fråga i förra inlägget! Vet ej varför den ibalnd åker ner och ibland sitter den som den ska =/ men men orkar inte hålla på med det nu..

Just nu sitter jag här och njuter av ensamheten och tystnaden samtidigt som det blåser som F*n ute och fönstrena skakar till lite då och då,,, och plus att armen gör lite ont i mellanåt efter vaccinationen.
Jag och Liam vaccinerade oss idag mot nöff nöff influensan så nu är det bara Daniel kvar.

Hmm jaa vet inte riktigt vad jag ska skriva har inte hänt så mycket här.. är sååååååå trött på vädret alltså allvarligt det har regnat VARJE dag nu i 2 veckor. När tar regnet slut egentligen?
Det kan väl komma snö istället.. då kan man iaf.gå ut och det är mer roligare för Liam..

Hoppas att denna julen blir massa snö detta året och inte massa slask.
Tänk att det är mindre än en månad till Julafton :=0 herregud sjukt alltså.. Detta året har bara sprungit iväg.... Men händelserikt och massa fina minnen och upplevelser har det varit ialafall =) ♥

hmm nej funderar på att avsluta här och sätta mig och titta på våra bästa år.. har missat 1 år haha jag tittade ju dagligen på det när jag var gravid sedan när Liam kom så blev det aldrig av så nu försöker jag hinna "ikapp" haha tror ju dock inte det går men jaa ska iaf. sätta mig och titta på det nu..

Ha det bra därute. Puss o kram


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0