Exakt ett år sedan

Kom just på att det är den 16e November idag. Och idag för exakt 1 år sedan började mina värkar på ritkigt allvar. minns denna dagen sååå väl hade värkar från och till hela dagen också var det en annan tjej jag pratade med som också var gravid och vi var beräknade ungeför sammtidigt. Iaf så hon låg också hemma med värkar denna dagen och vi låg o pratade på msn så skriver hon att hon skulle komma in lite senare men hon kom aldrig in.. Och dagar gick och tillsist kom hon in och berättade att hennes lilla skrutt hade kommit till världen den dagen alltså den 16e.

Kan nog säga att om jag åkt in den dagen så hade de säkert satt igång mig. Jag fattar verkligen inte hur jag kunde gå i ca 18 dagar med de där värkarna :/


Nu är ju en gammal kompis till mig gravid *Sofia hon är beräknad en dag innan Liam alltså den 2a dec. Men hon har haft värkar nu i 1½ vecka och förhoppningsvis så tittar den lilla krabaten ut snart.
Det ska bli så spännande och se vad dt blir för något flicka eller pojke ?! Jag tror flicka :/


Kommentarer
Postat av: *** Louise Caroline ***

Men jäklarn, värkar i 16 dagar! Det är ju galet! :O



Tofflorna fyndade jag från Tradera. :)

2009-11-16 @ 21:21:33
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: cassandra

hehe nej precis:P ja det ska bli härligt.. Längtar.. Jag lägger upp bilder lite då och då. Det växer inte så himla mkt nu, lägger upp om 1 vecka typ, vecka 20. Sen får vi se hur ofta det blir =) Jag är så lat med rbloggen, faktiskt =/ kram

2009-11-16 @ 21:54:51
URL: http://cassandraochantonijo.blogg.se/
Postat av: cassandra

Jaa det blir väl så, man har ju så himla mycket annat att göra nu. Också blir man så trött emellanåt och bara inte orkar skriva =/ Får väl ta och skärpa sig =) hehe.. Tack så mycket=) ja, jag fattar inte hur han kan vara så stor nu =/ Det går lite fööör fort tycker jag =/ Men det e roligt=)

2009-11-17 @ 11:52:50
URL: http://cassandraochantonijo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0