Happy news and one more video of Liam

God middag =)

Allt bra med er idag?
Här är det helt ok, men ja lite trött som vanligt men jaa man är ju van ^^
Men det roliga är att jag faktiskt får sova mer nu är förut men jaa nu har det blivit sena nätter på senaste dagarna men däremot har jag kommit på att jag egentligen inte sover lika "skönt" som jag gjorde innan Liam kom och det beror ju på för att man sover med halv hörsel iom. att han kan vakna så man är ju rädd att man inte ska höra honom så df sover man ju med "halv öppen hörsel". Då blir det ju inte så riktigt skön sömn.. Men vad gör man inte för sitt barn ♥

Hmm jaha tänkte lägga upp en till video på Liam från då den 1a November då han lärde sig gå.. Men på denna har vi bytat om till pyjamas


Kom ju också på att jag skrivit fel datum förut det var inte den 2e som han lärde sig gå.. det var ju den 1a !!

Hmm Jaa idag händer inte så mycket, svärmor kommer vid 3 så ska vi åka och handla lite sedan vet jag inte vad jag ska göra (?) om jag ska åka med hem till svärmor eller om jag ska hem?!
Ajja får se vad jag gör och känner för sen..

Juste måste ju bara skriva en helt otrolig "historia"..
Onsdagen den 11e November skrev en tjej till mig vid namn Sannie, hon undrade om jag var i släk med en Heléne D... och jaa man vill ju inte bara skriva jaa eller så för hon skrev ju på danska så tänkte vi känner ingen i dk, iaf så jag skrev lite kyligt ööhm vem är du? Så skrev hon att hon var en som sökte efter då Heléne D... och att hon misstänkte att´det var hennes halvsyster. Men det här med halvsyster förstod jag inte riktigt så jag skrev förstår inte ritkigt men ja min mamma heter Heléne?!
Så frågade hon vad hennes pappa hette/heter så skrev jag Per någonting så skrev hon då hela hans namn. Så jag ringde upp mamma och fråga om det stämmde och ja det gjorde det.. Det roliga i det hela är först att jag inte alls visste om detta att Per hade fått fler barn efter mamma och sedan också att mamma bara någon dag tidigare hade haft massa danskar i butiken så hade hon fått en känsla av att hon hade en syster i danmark. Så jaaa nu är man glad :) Har fått en till moster =D
Nu längtar man bara över att få träffa henne :) Hon är tydligen lika gammal som Danne (1978) och gift sedan 1 år tillbacks. =)
Som sagt längtar tills man får träffa henne :) :)

Nej nu måste jag ta på mig och göra mig iordning för nu kommer svärmor snart.
Skriver nog mer ikväll.. har en massa bilder på mig också när jag va lite som jag tog (fotade) från mormor & morfar :)
Bye bye ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Laura

hej gumman, fin design du har =) verkligen skitfin !.. vet inte hur man säger, men grattis ? till din "nya" moster =)

Designen e helt perfekt o allt, bara det att texten e lite liten. Och Liam e underbar som alltid !



Ta hand om dej gumman, puspuss <3

2009-11-17 @ 18:21:34
Postat av: Emelie

Nämen, vilken duktig kille :-)



Sv: Jag har ingen aning om hur det är här nere på Rymdtorget för jag går på ÖF i Partille! Den är så bra med massa svenska barn och föräldrar! Det är ju jätteviktigt för Evelina att få höra fler personer parata ren och flytande svenska då vi pratar mest serbiska med henne hemma!



Kram



2009-11-17 @ 20:19:47
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, det är enbart p.g.a det jag skrev som jag går där, allt annat har jag här hemma i Bergsjön, MVC,BVC mm. :-D



Har du sökt dagis till Liam ännu?? Vart isf??

Kram

2009-11-18 @ 07:36:55
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Glömde ju skriva att om du vill så kan vi gå ihop till ÖF i Partille så du kan se hur det är där :-)

2009-11-18 @ 07:38:06
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det ligegr precis utanför Allum ;-)



Evelina ska börja på ett dagis som jag jobabt på i KOrtedala! Har fått stå i kö LÄNGE då det avr det enda som jag kunde tänka mig att hon skulel gå på!!

2009-11-18 @ 20:31:52
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: cissi

ville ba säga jättefin blogg gumman o va duktig liam e som kan gå:) saknar er puss från jesper o mig

2009-11-19 @ 02:07:42
Postat av: Sarah

Så söööT!! Kram

2009-11-22 @ 13:50:50
URL: http://aflikka.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0