Hela familjens första måltid tillsammans =)

Hejsan hoppsan!
Vet att jag inte skrev något iförrgår det blev så konstigt allting efter vi varit o handlat bjöd jag hem Jessica med familj på middag. Sedan stannade de över här tills igår kväll typ.. De gick här ifrån vid 17-18 tiden typ.. Så efter de gått började jag storstäda haha fick värsta rycket och rensade ut en del och gick upp på vinden med Liams gamla kläder plus mina egna gamla jag hade innan graviditeten som man tyvär inte kommer i längre (som jag har såklart tänk att jag SKA komma i igen ^^ höhö)

Så jaa när jag va klar typ vid 21-22 kom Danne hem ifrån sin mamma sedan blev det Paradise Hotel och sedan sängen ^^

Idag har vi bara tagit det lungt, bara varit hemma. Hade sjukt ont i undermagen förut så ringde till sjukvårdsrådgivningen som tyckte att jag skulle åka till gyn. akuten o kolla det så jaa vi tog på oss här hemma sedan begav vi oss ner mot spårvagnen men när vi väl skulle åka så kände jag bara att jag inte orkade och dessutom började jag känna mig lite bättre men fruktansvärt trött och bara tanklen på att ev. behöva sitta där i flera timmar fick mig/oss bara till att vända om igen.

Så jaa efter vi kom hem så gjorde vi pannkakor som vi sagt vi ska göra hela veckan men som inte blivit av men nus så =) Det var gott. Liam fick också och han gillade också det :) Så idag var det första gången som Liam åt samma "mat" som oss =)

Juste kom ju på att jag skulle lägga upp gamla bilder men jaaa det kommer maybe tomorrow om jag hinner/orkar.
Vid tre tiden imorgon kommer svärmor och hämtar oss, vi ska åka och kolla synen till körkortstillståndet måste ju börjar med det där körkortet nu !!!!!!!!!!!!!!

Nej nu ropar sängen..... ciao ciao

Kommentarer
Postat av: charlotte

Ja hej! :) Det är bra med mig tack hur mår ni? Vad stooor Liam blivit! :D jätte sööt!

2009-11-20 @ 15:33:10
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

va fint du har fått d här gumman :)

du har inte glömt bort festen om en vecka va ;) fast du kanske inte kan komma?

pussen å kramen

2009-11-20 @ 15:43:21
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0