LIAM GÅR :)

Japp idag eller ja igår den 1a November tog Liam sina alldra första steg utan att hålla sig, visst han har ju gått 2-3-4 steg förut också utan att hålla i sin men igår tog han mer än så :) Och jag r såååå glad för jag lyckades få de alldra första stegen på film då han "började sluta hålla sig i kanten"

Men jag blev helt extas så jag hann bara filma några steg sedan skulle jag kalla på de andra så jag råka ta bort kameran och stänga av men filmade direkt efter igen :) Titta här på mitt lilla hjärta ♥

I denna filmen busar han med moster Amanda och sedan i slutet helt plötsligt tar han sina första steg ♥

Liam går själv ♥ hjärtat

Snacka om att man är en ritkigt stolt mamma ♥ mitt älskade barn ♥

Tyvär så blev filmen väldigt suddig men har filmat mer med min mobil men har som sagt inte kablen här så får lägga in dem sen när jag kommer hem..

Synd att inte pappa Daniel fick se dem :( Men det var ju bra att jag fick de alldra första på video så var de ju ändå som du ser de första precis som jag :) ♥ Saknar och älskar dig papi ♥♥


Kommentarer
Postat av: Liams Pappa

STOLT PAPPA .. e man VERKLIGEN! se min son ta sina första steg betyder ALLT för mig..



Pappa älskar dig min son!



Saknar & Älskar dig med min Sandra!

2009-11-02 @ 02:04:32
Postat av: Evelina

Så sööööt. Duktig liten kille!!

2009-11-04 @ 10:55:36
URL: http://evelinawessberg.blogg.se/
Postat av: Samantha

Oj oj oj! Haha, satt och började nästan gråta. Åh vad fantastiskt att få uppleva detta, verkligen fint.

2009-11-08 @ 02:23:06
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
Postat av: *** Louise Caroline ***

åh vad duktig han är!!

2009-11-16 @ 15:48:47
URL: http://louisecaroline.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0