upd. om Malmö veckan

Hello!
Sorry för den extremt dåliga uppdateringen :/

Hmm jaaa kan ju berätta lite kortfattat vad jag vi gjort i malmö...
Åkte som sagt till malmö den 28e okt. bara jag coh Liam för att hälsa på familjen.
Väl på tåget så kommer jag på att jag glömt mina nycklar :@ och mamma som inte skulle vara hemma för hon jobbade så jag kunde ju inte komma in så jag fick ringa och terra henne på mobilen så jag fick gå upp om hennes jobb och hämta nycklarna. TUUUR att hon jobbar i stan, men jobbigt med min stora väska + vagn. Men men hämtade som sagt nycklarna hos mamma sedan åkte jag hem till henne. Skönt! Så när jag tänkte blåsa upp madrassen för att lägga Liam visar det sig att den gått sönder grr.. ajja fick ringa Melinda som jag visste hade en resesäng (till Liam) så den fick jag lånat. Tack så mycket! Hade aldrig kunnat ligga med Liam i en 80 säng ush nej Liam är ju som mig när han sover tar upp hela sängen ^^ haha*

Dagen efter alltså den 29e fyllde min älskade lilla prinsesslillasyster Amanda år så då kom familj/släkt så vi fick firat henne. Klockan blev halv 23 på kvällen innan folket gick så det var bara sängen som gällde där efter hehe..

Sedan på fredagen den 30e åkte vi (jag och Liam) hem till mormor och morfar. Alltid lika mysigt att komma ut dit. Sedan på lördagen var vi först på kyrkogården och la blommor hos min morfars mamma och pappa och sedan hos min älskade farbror <3 saknaden av er alla är STOOR ♥
Efter kyrkogården åkte vi hem till min gammelmormor och morfar och fikade :) trevligt trevligt.. De hade ju inte träffat Liam sedan i julas så jaa nästan 1 år sedan. Som ni förstår så är vi alltså 5 generationer så vi tog foto men jaa mamma fattas tyvär :( men får ta en bild på oss alla sedan när jag kommer ner igen :)
Söndagen fyllde min kära morfar år så då kom släkt och familj igen så då blev det också massa mat och smaskigheter :) Det var också då som Liam började gå alldeles själv :) Och jag fick de aldra första stegen på film som ni kan se i inlägget innan..
Måndagen hmm.. tror inte vi gjorde något på måndagen?!
Tisdagen träffade jag mamma i stan på hennes lunch så då gick vi óch käkade på rose garden har jag för mig det heter(?) kinesisk/thai (?) restaurang med VÄÄRSTA buffeen alltså där var ALLT jag säger bara ni som bor i malmö och gillar chineeees food borde gå dit.. billigt och MASSOR av mat ritkigt gott :)
Senare på kvällen åkte vi hem till pappa och familjen. Sååå skönt att få komma dit :) Liam har så roligt med barnen♥ hmm jaa sedan på onsdagen gjorde vi inget speciellt..
Torsdagen åkte jag in till stan igen för att luncha med mamma och jaaa det blev samma ställe Rose Garden ^^ haha efter lunchen med mamma åkte vi hem sedan kom fredagen och då var det dax att åka hem.. det var både skönt men samtidigt tråkgt :( saknar ju familjen så fruktansvärt :(:( men nu dröjjer det inte länge tills vi ses igen :) Snart jul ju :)

Hmm jaaa och nu har man varit hemma i en vecka och hmm jaaa som sagt saknar familjen men ändå så är det skönt att va hemma i sin egen säng och lght :) Vf kan man inte ta med sig sitt hem när man går ut? hahah hade varit perekt att bara ta upp det när man känner för det haha i know sjuka tankar men jag får skylla på att jag är svinigt trött ^^
Hmm det menas nog med att man kanske ska gå och dejta kudden i si sådär 7-9 timmar ^^

Ååh det låter skönt så ja det gör jag nu.. så lägger upp bilder imorgon istället.
Godnatt på¨er där ute ♥  ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Yasemin

nästa gång hör av dig så att vi kan träffas saknar faktiskt dig och liam massor ,,,

2009-11-16 @ 02:37:12
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0