Grattis morfar/gammel morfar

Hellu!
Nu sitter man här hemma hos mormor och morfar. Tråkigt mitt i natten hehe.. Men nej jag funderar faktiskt å att dra och lägga mig strax. Är så fruktansvärt uttråkad och trött.. Har ju hänt på mycket varje dag sedan vi kom hit.

Idag har vi varit på kyrkogården och lagt blommor och tänt ljus för min morfars mamma och pappa och min farbror Frank ♥ efter kyrkan åkte vi till mormors mamma och pappa och fikade :) Trevligt trevligt de har ju bara träffat Liam en gång, förra julen så då var ju Liam bara 3 veckor gammal och nu är han snart ett år.

Tog lite foto också dock blev de inte så bra men ska lägga upp dem sedan när jag kommer hem tog inte med mig kameran till malmö.. men kul iaf att ha bild på 4 av 5 generationer.. Hoppas på att vi alla kan ta en bild nästa gång (jag, mormor, mamma, mormors mamma och Liam)

Hmm jaa nej får väl ta och avsluta här och stänga ner men först säger vi

GRATTIS MORFAR/GAMMEL MORFAR PÅ DIN 64-ÅRSDAG :) Jag/vi önskar dig en helt underbar dag ♥ Älskar dig


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0