Liam 9 månader idag

Godeftermiddag mina bloggvänner!

Idag är det ännu en speciell dag det är ju den 3 September idag och vad menas med det??

Jo LIAM BLIR 9 MÅNADER IDAG!!!! :-)

thihi vår lillastora pojke är redan 9 månader. så jäkla sjukt vad tiden går snabbt.
Idag ska jag INTE skriva samma sak som jag alltid gör haha.. Men jaa som sagt det går sååå jäkla sjukt snabbt men nu är det så jäkla roligt alltså han är ju med precis HELA tiden men han har  blivit lite mammig (inte för det gör mig något hehe) men det kan bli jobbigt ibland. Men mysigt :)

Nu kan Liam:
*Sitta utan stöd
*Dra sig upp mot stående
*Krypa men föredrar att dra sig fram (gör ju ont att krypa på knäna, förstår honom hehe)
*Gå med stöd
*Stå utan stöd en kortare stund :)
*Säga hej, mamma och dadda när han känner för det
*Och massa massa mer ... :)


Som sagt vår lilla pojke bara växer och växer för varje dag :)
Det var ju ett tag sedan jag la upp film på hjärtat men här är två iaf. :)



Lite bilder:


Kommentarer
Postat av: Din Man

Alltid fulaste bilderna på mig men de får gå hehe..



Älskar er! <33

2009-09-03 @ 16:16:48
Postat av: Bella

Aaaww, vill bara hålla om honom och gosa =)

2009-09-03 @ 22:14:05
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Zelfije´s Mamma

grattis grattis ! Jaaru tiden går snabbt som bara den ! o så snabb han e med att "krypa" hehehe ... ta hand om dej, puss på den lilla prinsen och dej självklart =)

2009-09-03 @ 22:59:47
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: Gammelmormor

Tänk vad kul man kan ha med en tom plastflaska. Han är ju bara för underbar. Längtar tills ni kommer ner o hälsar på. Men är glad att vi kan följa er på detta sätt. Fotot på Danne o Liam vid havet är jättebra. Härligt att ni kan njuta så av er lillkille. Kramiz.

2009-09-04 @ 13:01:29
Postat av: Emelie

GRATTIS i efterskott lille sötnosen!



Sv: Ja, 2 räcker gott och väl, sen ska jag sterilicera mig :-) Ska bli skönt faktiskt!

2009-09-04 @ 20:35:58
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha det är ju en av sakerna som gör attjag verkligen vill sterilicera mig också, undvika sladdisar och halvsyskon och hela fadderullan!



Sen har jag varit gravid 5 ggr på våra ynka 3 år tillsammans trots p-piller så nu får det vara nog!

2009-09-04 @ 23:23:39
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: cissi

hejsan grattis i efterskott t liams 9mån dag.jättegullig film på han när han leker med pantflaskan. saknar er puss

2009-09-05 @ 16:07:32

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0