Bildbomb på mig som liten ^^

Första bilden: Mormor. Mamma, Margit och jag i Mitten = 4 generationer Idag är vi 5 generationer med Liam :)
Andra bilder: Jag och tomten
Tredje och fjärde bilden: Jag

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Bilden i mitten: Jag, Emelie och Martina
Bilden längst ner: Jag & Martina

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Bilden längst ner är precis innan första diskot jag gick på (har jag för mig)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Första bilden: The girls från grundskolan ♥ Saknar ♥
Andra bilderna: Jag och Robin med hetingarna från BAREN (ni minns väl baren på tv3 :p)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Bilderna är från Polen när i firade mormor.. På bild Jag, Mormor, Mamma, Lotta och Amanda tror det var -06 ?
*Sista bilden är från turkiet

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
HAHAHA
Första-Andra bild: Jag och Martina
Bild i mitten: Jag och Martina i Turkiet -96 med våra magdanskläder haha turkarna ville köpa oss för 500 kameler haha
Sista bilden: Har jag rastaflätor för första gången och fy vad ont jag hade tror jag tog ut dom efter någon timme bara eller dagen efter ? och mamma som hade kämpat sig så haha

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Två första bilderna: Jag Amanda och Sofia i turkiet
Tredje bilden: Turkiet eller Grekland mins ej?
Fjärde bilden: Jag och Amanda tukriet
Femte bilden: Jag på min 18-års dag (ush skrämmande och se hur smal jag var :s)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jag och min underbara morfar -0?

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0