hej hopp gummisnopp

Hello looovers!

Vet att jag suuuuger på att uppdatera men helt ärligt så har jag tappat lusten att skriva så jaa jag uppdaterar när jag har lust helt enkelt.

Har egentligen inte hänt så mycket heller efter Liam's operation så blev han lite sjuk feber och förkylning som hållt i sig till igår var hans första feberfria dag och förkylningen har också lagt sig.

Men jag har också vart sjuk blev sjuk typ för förra helgen bara så pang boom så fick jag svin ont i halsen kunde inte sova för jag vaknade så fort jag svalde så ringde sjukvårdsrådgivningen så hon sa att det kaan va halsfluss men att jag skulle vänta 2-3 dagar eftersom jag fått ont samma dag men jag sa att jag inte orkade så jag åkte in till angereds läkarhus o där fick jag svaret halsfluss så jaa nu har jag gått på pencillin i en vecka så igår var min pencillinfria dag också. Skönt!!!

Annars har det nog inte hänt så mycket..

Jo juste skulle ju gå o tattooera mig kommer dit så visar det sig att det det "konstiga" samtalet jag hade innan malmö var min tattooerare som bytte tid pgr av att han opererat handen hahaha och jag som trodde det var från fotografen hahaah men men så det var ju bara att åka hem igen o kolla när det var vi bestämmt nästa tid..
Och det var inte förräns nu den 28e april så jag bara kände att det inte var meningen att jag skulle göra det då så vi åkte in till stan och shoppade lite kläder till mig istället :) men allt åkte tillbacks igen för inget satt bra på mig :( är ju tyvär så nu efter man fått barn kilona sitter ju fortfarande kvar.. men men de ska man försöka få bort nu såfort Liam börjat på dagis så blir det träning i 1-2 timmar om dagen på sportlife :) Längtar*

Jaha nej nu ska jag fortsätta göra mig iordning ska snart möta upp Jessica, Evelina och Sebbe.

Hörs väl snart igen.. ska försöka lägga upp lite bilder ikväll om jag orkar ^^

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Oh vad hade du tänkt tatuera för något? :)

Juste! Att be de ta kort är ju jätte bra tips tack haha ska jag skriva ner ;)Nej inte så jätte långt kvar. 4 veckor, eller det är endå en månad kvar haha hoppas att tiden går någorlunda fort :)

Nya lägenheten känns mysig, liteväl litet och så men vi har fortfarande mkt att pilla med innan vi är klara. Änsålänge känns det inte så "oss" kanske.. Men det kommer :) Haha ja jag ska sova som en björn. Är så trött nu förtiden.

Vad har du gjort idag? Jätte härligt väder ute!

2010-04-14 @ 12:48:07
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Okej :) ja det blir nog antingen Elias eller Eliah, Lutar mer åt Eliah för Elias e rätt vanligt :)

2010-04-14 @ 21:39:30
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0