tjugofemte april

Tjolahopp!

Allt bra med er? Nu har det vart helg och misstänker att ni läsare vart ute och gjort era städer osäkra eller?

Själv har man bara varit hemma och tagit det lungt och busat och myst med favoriten Liam ♥
Har tänkt väldigt mycket på allt o allt hehe,,

En sak som kommer upp i mina tankar sådär 15-20 ggr om dagen är min graviditet alltså jag vet inte om det är normalt att sakna en graviditet såhär mycket?
Alltså jag lovar det går inte en ända dag utan att jag inte tänker på när Liam låg i magen eller å ett syskon till Liam. Japp ett syskon ska komma men när det vet man aldrig, vi tar det lungt, jag vill helst arbeta i några månader först innan jag blir gravid igen (har gått hemma alldeles fööör länge nu). Men nu den 10e maj så börjar ju lilleman på dagis sedan åker vi till Polen den 27e Maj till den 10e Juni så efter Polen så blir det söka söka söka som gäller för min del :) Åååh vad jag LÄNGTAR!!!!! Hoppas jag får någon SNABBT!

Men jaa som sagt så tänker jag mycket tillbacks på graviditeten och på en kommande grav. jag är så faschinerad över hur starka vi kvinnor faktiskt är. Det är liksom så mäktigt att vara gravid och bära på ett barn, känna alla rörelser, sparkar och hickan och jaa allt det där, det är så jäkla Häftigt. Jag har sagt det många gånger till Danne -Ni killar har det jäkligt bra i jämnförelse med att vi ska ha bröst (tungt, jobbigt för ryggen för vissa) vi ska ha mens/pms o allt det där men det som får allt det där att gå bort är att få bära ett barn inom sig det klår allt.
Ni killar missar det mest fantastiska ha ha ^^

HAHAHA jaa som ni förstår så är jag helt into graviditeter, och nu är det ju sånt jäkla babyboom så man nästan döör ju alltså varannan tjej på min facebook är gravida (känns det som haha) Är sååååå glad för er allas skull och önskar er den bösta graviditeten (NJUT!!!) och att ni får en lika bra förlossning som jag hade ♥

Nej nog om Graviditet,,,, Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi (Jag, Liam, Jessica och Evelina) åker till Malmö =) WIHOO ska bli såååå skojjj =)

Njea nu sover Liam och har gjort det i ca. 45 min så nu vaknar han väl säkert så jag tar nog och rundar av här ska försöka lägga in bilder på datorn och kanske få upp några här på bloggen.

Ha en forsatt bra dag på er.. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: cissi

hej gumman.. förstår verkligen vad du menar.. ja saknar åxå min graviditet.. o längtar te ja f¨år nästa barn hehe.. men som sagt jobba först o skaffa bättre lägenhet först hehe;) hoppas allt e bra många kramar från mig o jesper

2010-04-29 @ 11:02:48

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0