Barn-akuten

Japp fick åka till barnakuten igår då Liam Fortfarande har en fruktansvärd förkylning och slemhosta 9e dagen idag :(
Tycker så synd om honom han blev ju först sjuk i feber i 5 dagar plus att han kräktes några gånger sedan blev han frisk i 3 dagar sen kom hostan och förkylsningen som han då är inne på sin 9e dag på..
Pluss att de 4 sista dagarna har han inte fått i sig något alls som igår fick han i sig 60 ml välling, och 120 ml saft det var alltså från 11 på dagen fram till halv 8 ungefär och så kräktes han ju också några gånger..

Natten var lång,, vaknade typ vid 4 utav Liam som kräkte ner hela sig själv och sin säng. Så det var ju bara att gå upp o byta kläder på honom och byta sängkläder. Så jag satte honom i vår säng sålänge så låg han där och drack lite vatten.. Så när sängen är klar så tänkte jag -det ända han fått ha kvar i magen är när jag ammat honom så vi testar,, och så klart precis innan vi ska lägga oss till rätta så spyr han ner hela min sida plus lite in på Dannes och mellan våra madrasser så jaa upp igen byta på Liam och sängkläder igen!!!!

Så jaa nu har vi 2 maskiner lakan/påslakan att tvätta och såklart så finns det inte tvätt-tid föräns på MÅNDAG!!!!! Men men inget att göra åt.....

Och ja som sagt idag så har han hella inte fått i sig något.. Han fick i sig typ 4 skedar med gröt imorse och lite saft/välling och har även ammat lite men så har han kräkts också..

Ja som sagt åkte ju in med honom igår satt på akuten i 7 timmar och sedan kommer läkaren o säger nej men det ser inte ut att va något större problem med Liam, tog typ 5 min knappt det.. Sedan tyckte han det var brajag bara hallå kan du skriva ut något mot hans slemhosta,, så det gjorde han så Mollipect fick vi utskrivet gav honom det när vi kom hem o då spydde han igen o sen då på natten och idag, Idag har han vart väldigt medtagen hela dagen. Min lilla stackare ♥

Nej nog pratat om det..!  Sitter just nu med Liam här brevid mig o tittar på 2½ man tråkigt när man redan sett avsnittet.

Ush nej måste klaga lite till,, jag mår skit allt är skit allt känns skit o JAG MÅR SKIT!!!! Orkar inte! Ont, ont i halsen, trött på detta, trött på att va sjuk.. Hostat så mkt så hela min hals käks som jag svalt ett rivjärn =( BLÄÄÄ

Nej nu säger jag tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Neej stackars liten :( Hoppas att han blir frisk snart. Jobbigt att vara sjuk när man är så liten. Hur mår du, du är fortfarande sjuk eller?

2010-02-16 @ 16:38:29
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: farmor



hoppas att ni blir snart frisk igen.



GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN

2010-02-17 @ 12:35:16
Postat av: Emelie

Hur mår ni nu era stackare???

2010-02-25 @ 14:04:45
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0