.

Hej hopp gummisnopp :p!!

Allt bra med er?  Här hemma är det väl inte såå värst bra.. Liam har blivit störtförkyld och spydde 3-4 ggr igår av allt slem :( Stackare*
Och jag sitter här med liiite ont i halsen o lite förkylning =/ Not funny at all.. Men men..

I fredes blev det utgång igen haha* men dock Inte lika mycket alkohol, var iprencip hel nykter så ingen bakfylla i lördes inte men däremot fick jag världens sovmorgon till hmm 2-3 ? sköönt tack älskling och svärmor ♥

Som sagt va ute i fredes igen.. Var först hemma hos Jessica på kalas med hennes familj o släkt, hade ringt till Jessica innan o frågat om hon inte kunde fråga sin mamma om de kunde ta Evelina den dagen också men det ville de inte iaf. så vi gick på kalaset o helt plötsligt så säger Jessicas mamma att de tar med sig Evelina hem så WIHOO det blev ändå så att vi kunde gå ut trevligt trevligt =) Det blev ju Gamle Port igen pgr. av åldern i vår "grupp" höhö :p

Lördes gjorde jag inget alls fick som sagt sovmorgon så blev bara att jag slappade o Danne åkte hem till sin bror för att kolla på MMA,,,
Sedan kom Jessica o Sebbe för att hämt hans saker så de stannade en stund så vi satt o snackade. sedan åkte de också så blev att jag satt här själv o glodde på tvn med Liam

Söndes gjorde jag inget heller.. hehe Danne kom hem, käkade o lekte med Liam.

Igår vaknade Liam med världens dunderförkylning så jaa blir ju att man får sitta hemma denna veckan också :@ Jag som äntligen tänkt gå ut o gå lite med Liam men men,, han blir väl frisk snart hoppas jag ♥

O ja nu sitter man här o tråkar är sjukt jävla trött men Liam har redan sovit i några timmar så han vaknar väl snart ?! Och OM jag nu skulle lägga mig så vaknar han garanterat när jag precis somnat in, det gör han ALLTID.
men men,,

men vi hörs maybe later..

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jag jag verkligen älskar den filmen kan se den flera gånger tröttnar aldrig haha

2010-02-10 @ 09:11:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0