Ont

Godmiddag mina vänner!

*Snörvel snörvel* urk är sååååå förkyld både jag och Liam, inte alls kul. Hatar verkligen att va förkyld, vaknar 25 ggr på natten för att man har svårt för att andas =( Inte kul alls och speciellt inte nu när Liam somnar sent och går upp tidigt,, han somnar inte förräns 00-01 på nätterna och sen vaknar han vid 07-07.30 och tycker vi ska gå upp då (Y) FUNNY ÖÖHH NOT!!!!!

Sitter här sjukt trött med en pigg Liam som springer om kring och fjantar sig.

Jag har faktiskt vart duktig idag har dammsugat och tvättat alla golv här hemma plus att jag bytat lakan på soffan (får tyvär ha det eftersom vi har vit soffa och svart katt = massa katthår) också har jag även torkat av alla skåp här hemma och vissa listor..

Det harjag gjort idag FAST ATT JAG MÅR SKIT!!!
Trodde faktiskt att det bara skulle va något sådant som höll i sig under dagen men nej detta verkar vilja utveckla sig blir bara mer och mer förkyld för varje timma känns det som och halsen har väl blivit liiite bättre men kroppen ush den värken ni vet sådär ont man får på skinnet när man är påväg att bli sjuk sådär öm man blir så är jag nu i hela kroppen och det gör ONT ONT ONT.

Nej nu ska jag sluta klaga och maybe få Liam att sova en stund?! Hade vart super bra så jag också fick sova en stund till.

Puss o kram på er där ute ♥

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0