Sjuk :(

Godmorgon kära läsare!
Allt bra med er? Sovit gott? Här är det INTE bra, Jag har blivit mer förkyld och Liam också plus att jag har mer ont i halsen också :( ush vill verkligen inte bli sjuk nu. Jag har inte vart riktigt sjuk på oj oj flera år.. Kan ju säga som så Danne har ALDRIG sett mig spy och vi är inne på vårt 4e år tillsammans så jaa då förstår ni kanske att jag Inte vart sjuk på länge. Och då är jag så rädd att nästa gång jag mår illa så kommer jag bli riktigt/kraftigt sjuk.

Eller jo jag har spytt 2 ggr men en gång va det för jag åt för många clementiner och andra gången var det pågrund av all stress jag hade i kroppen på Liam's dop, efter dopet och kvällen kom o jag skulle somna så spydde jag men det var ju inte för att jag va dålig dålig..

? Öhm skit samma som sagt har inte vart sjuk på länge..

Sovit? Nej det har man knappt fått det heller =/ somnade typ vid 2-3 och sedan vaknade Liam vid 4-5 och tog välling sen vaknade han igen vid 7 och tyckte vi skulle gå upp, men satte på tvn en stund så fick sova i ca 1 timme då han satt i sängen o titta på barnprogram..

Också vakna man också flera ggr inatt utav att man knappt får luft, jäkla förkylning/hals/mandlar =(

Juste vet ej om jag skrivit att jag fick svar från min cellgiftsprovning och allt såg normalt tack och lov :) kan faktiskt helt ärlig vart lite orolig pgr av man fått barn o så, de säger ju att man har högre risk att få cancer om man fått barn (?)
Tyvär fick inte min vännina inte så bra nyhet, hon har förändringar och ska in på Op nu efter hon kommit hem från Thailand :( Lycka till vännen *tänker på dig och Jesper ♥ Du ska se det kommer gå bra. Håller tummar och tår.

Idag blir det inte så mycket gjort här som ni förstår.
Nej nu avslutar jag här,, kommer lite bilder snart också... ;)

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0