Lista 26 Feb.2010

  • Vilken svordom använder du mest? Helvete (tror jag)
  • Äger du en iPod? Nej
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu är han (Liam) inställd på 8 =/
  • Hur många resväskor äger du? Hmm, 3 tror jag haha
  • Använder du flip-flops? På sommaren och när man slänger sopor så Japp
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Storhandlar på Willys och småhandlar på Ica
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej står hellre framför kameran
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Hmm, minns faktiskt inte ?!
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror på mitt humör..
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Första bästa resa till värmen!!
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Ja
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Lady Gaga
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Finns många med Gaga är ju helt klart min favo
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej
  • När var senast någon stötte på dig? Öhm minns inte ?
  • Vad åt du till middag senast? Fiskpinnar och potatismos
  • Använder du huvtröjor? Ibland
  • Kan du vissla? Ja
  • Vem var den senaste som ringde dig? Jessica
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? hmm, berg-och-dalbanan
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Kanske ? Vet inte ?
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 031
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, men det var nog mer Pippi, Sune, Madicken m.fl
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ganska stort (Allum i Partille)
  • Hur många syskon har du? 3 små systrar och 3 småbrödrar
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen
  • Äger du några band t-shirts? Nej
  • När flög du senast? hmm, 2005 tror jag ?
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 (+2)
  • Läser du för skojs skull? Bloggar ja, och tidningen på nätet
  • Pratar du några andra språk? Engelska
  • Diskar du din egen disk? Ja, eller ja både jag och Danne
  • Har du gråtit offentligt? Ja
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, har tid den 31 Mars ååh vad jag lääängtar =)
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Hmm njea, beror väl på
  • Kan du kasta macka? Kasta macka? Ja ? =/
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
  • Vad har du med dig in på bion? Coca Cola, popcorn och bilar och något salt och ibland snusklubbor (älska)
  • Vem var din favoritlärare och varför? Peter, för han va cool och fick lite pli på klassen haha*
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Ja, Danne är tex. katolik
  • Vad har du för väder? Grått och trist med +4,8º äntligen lite plusgrader..
  • Har du en favoritblogg? Hmm just nu läser jag mycket Kissie's blogg, sedan läser jag alltid Lorena Sanches, Pokerfru, Emelie's o Hanna's + några andra som int euppdaterar så ofta
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Det var olika men Matte var nog det som jag tyckte va roligast längst, sedan va det Turism när jag gick där..
  • Gillar du att flyga? Ja älskar det
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam, Humor, Snäll m.m
  • När sov du senast på golvet? Vet inte
  • Vilken är din favorit drink? COCA COLA!!!!
  • Gillar du din boende-situation? Hmm njea, vill flytta närmare stan men vill egentligen inte trivs bra här men skulle haft en större lght och kärkort!!
  • Vilken är din mammas hemstad? Malmö
  • Din pappas hemstad? Hmm, tyskland, malmö, arlöv (?)
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det är så olika
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hmm nje, prata gjorde jag men hanmade inte i trubbel
  • Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbar
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Haha nej
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 (19 Mars)
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Msn/Blogg/Face nej, annat Ja
  • Tror du på liv på andra planeter? Njea kanske ?
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Liam, han kastade maten på golvet om o om igen hehe
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Måste vara en man så mycket elände som händer (behåller den från den personenjag tog listan ifrån det var ju bra sagt haha)
  • Vad var det senaste du åt? 2 negerbullar hehe nyttigt ^^
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mins ej
  • Gillar du senap? Nej
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ryck upp dig Sandra, det kommer gå bra
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Carrie i sex and the city måste jag faktiskt säga i LOOOOVE shoes o handlar gärna skor varje dag varje vecka haha :p
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej men Danne har några gånger
  • Tycker du om att krama folk? Ja
  • Skulle du säga att du är trendig? Hehe bra fråga ? men jo det är jag väl
  • Äger du en digitalkamera? Nope
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Sarah Jessica Parker
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jaa
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Hmm, vet ej ?
  • Tycker du att du är attraktiv? Nej
  • Vad är du allergisk mot? Pollen
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha nej
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla som läser min blogg,, Skriv gärna om ni gjort det..

  • Kommentarer
    Postat av: mormor

    Hello



    Hello Carrie minns jag några killar som sa när vi åkte båten till Polen. Så visst är du en yngre kopia. Och du är visst attraktiv mitt kära barnbarn tycker inte bara jag som ju är din mormor.

    Kram



    2010-02-27 @ 18:50:25
    Postat av: Emelie

    Jag solar antingen på Gymmet (Life) eller på Uva sun på Runstavsgatan :-)



    SKönt att han blitt bättre nu! Usch stackarn nässelutslag kliar som fasen...



    Kram

    2010-02-28 @ 22:55:46
    URL: http://fambabunovic.blogg.se/

    Skriv en rad HÄR:

    Ditt namn:
    Kom ihåg mig?

    Din mail adress: (endast jag som ser den)

    Blogg-adress:

    Din kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0