Lite om helgen och så..

Hejsan hoppsan!
Japp det blev utgång i fredes, blev lite "förfest" hemma hos Jessica sedan stack vi ut till Gamle Port.
Det var faktiskt rätt så kul men det var inte så mycket folk där men men.. sedan blev ju kvällen förstörd pgr. Jessica's x som stack med hennes hemnycklar :@ Jäkla idiot. Och nu har det också kommit upp lite andra saker om honom och om det stämmer så jaaa.. :@ då vet ifan vad som händer alltså................. ! ! ! !

Nej ska inte snacka mer om det nu iaf. festade i fredes, Liam hade ingen feber från typ 3-4 o fram till dagen där på då hade han 39.8 i feber igen =/ och febern fortsatte fram tills i måndags då försvann den, tack och lov.

I lördes när jag vaknade så var jag sååååå fruktansvärt bakis, tur var att svärmor fortfarande var kvar så hon kunde ta Liam några timmar.
Nej ush alltså förstår inte att kroppen kan ändras så mycket efter en graviditet ?! Min har ändrats som ***
Jag kan inte..
*Dricka/äta laktos längre
*Kan inte äta vad jag vill längre pgr. av att det sätter sig med det samma
*Min rygg har totalt förstörts
*Jag har Aldrig blivit bakis förut förräns nu efter graviditeten
* hmm jaa finns säkert mer som jag inte kommer på men men.. Det bästa med det hela är ju att jag har min lilla prins här idag och han är värd vart ända "fel" man fått nu efteråt ♥

Nog snackat om det haha.. Lördags blev det då alltså att vi bara tog det lungt, eller jaa danne stack iväg och köpte sina efterlängtade "cross-byxor" sånna med skydd på. Så nu slipper man höra om dem, men nu är det "bara" hjälm kvar eller jaa jacka också men det är han inte såå värst i behov utav hjälm och skyddsbyxor är prio 1.

Söndags hmm tror inte vi gjorde något då heller och har inte gjort något sedan dess heller ?!
detta jäkla vädret försvinner ju förfan aldrig fy vad jag är trött på detta nu,,,, Liam är jäkla rastlös och han är tyvär inte så värst glad över snön så det blir inte att vi går ut heller eller ja nu har han vart sjuk också så det har ju inte vart "aktuellt" att gå ut heller men men,,,

Nu vilar mina två älskling och jag sitter här i ensamheten och skööönt är det, det behövs verkligen ibland..

Och jag är sååå glad över att Liam är så snäll och duktig när hans farmor passar honom, då blir det ju så att hon också tycker det är kul och orkar göra det.
Okej nu har det bara varit två gånger, och bara två kvällar (timmar) men ja som sagt det är skönt att det fungerar <3 mitt duktiga lilla hjärta ♥

Nej nu ska jag se om jag kanske ska göra något att äta och sedan sätta mig framför tv'n och någon bra film maybe? Liam har redan ätit så nu kanske han sover hela natten?! Han var jäääkla trött förut och han har redan sovit en gång idag vid 12 tiden till halv 3-4 så tycler det är lite konstigt att han va trött nu igen för han brukar bara sova en gång.. men men hoppas han sover hela natten nu..

Bye bye puss o kram

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0