8 Januari -10

Urk, blä ush är såååå trött på detta ... Bhuu!!!!!! Men men man klarar sig.

Nej ingen depp nu.. Igår blev det utgång med Jessica och barnen, var meningen att vi skulle åka pulka med barnen men Liam blev skita ledsen när han satt i pulkan och sedan flippa han totalt över herregud jag har aldrig sett honom så alltså han bettede sig som en riktig skitunge rent ut sagt HAHA (och jag använder ALDRIG de orden, vilket folk sm känner mig vet,, jag htar ordet UNGE!!) nej men alltså han skrek han slängde sig på marken/golvet och till och med slog mig liksom :O två-års-trotts REDAN :O:O

Nej fy det var hemskt haha så jaa det blev inte så mycket till pulka-åk.
Så var det meningen att vi skulle åka idag, men vet ej vart Jessica tagit vägen?? haha*

Men samtidigt så var det jäkla skönt också för jag  har fått sovmorgon idag :D sov fram till 14. SKÖÖÖÖNT!!
Tack hjärtat ♥

Så jaa nu sitter man här, Danne och Liam ligger och sover och jag sittr här framför datorn/tv'n. Skulle vilja gå och sola men Sportlife stänger om 30 min så får bli imorrn istället..

Juste det var någon som skrev till mig för några dagar sedan och frågade en massa frågor om min graviditet o allt som ingår.. Jag vet ej om det är din mail som står där eller om det bara är "påhittat" men du får gärna skriva din mail igen så ska jag svara till dig..


Nej nu ska jag gå och kolla vad det blir för mat idag,, har fått ett sjukt sug av Fiskpinnar och potatismos =/ så blir väl antagligen det idag igen

Hörs kanske senare, puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: charlotte

Naaaw lilla Liam :) Med mig är det bra idag, så mörkt ute redan bara känns som kväll o man ska gå o lägga sig typ :P Gott med fiskpinnar inte ätit det på hundra år känns det som.

2010-01-09 @ 16:50:39
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ja helgen har varit bra, lite tråkig bara. SJälv då? :)

2010-01-10 @ 11:36:26
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Okej :) vad har ni gjort idag då?

2010-01-10 @ 18:58:38
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Åh Ikea! :) Hittade ni något fint?

2010-01-11 @ 10:51:07
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0