Jul/Nyår updatering

Oj oj oj herregud hade helt ärligt glömt bort bloggen hehe*
jaaa nu är det ju ett jäkla bra tag sedan jag skrev sist..
Har ju hänt en del...

Började ju med att jag och Liam åkte ner till Malmö den hmm 16e (?) åkte hem till mamma/mormor och stannade där i 2 dagar verkligen MYS!
Så på fredagen där åkte jag hem till pappa & co lika mysigt =) Och Liam verkligen ÄLSKAR när vi åker till malmö och till mormor o morfar för alla sina morbrödrar och mostrar han ÄLSKAR verkligen att leka med dem.
(Hoppas vi får en dagisplats till honom snaaart!!!)

Den 22e firade vid jul hemma hos mamma med hela familjen (mamma, Micke, Amanda, MosterLotta, Victor, och mormor och morfar) Liam fick massa massa presentkort på BR och H&M så belive me han har verkligen en jäkla massa leksaker nu och skulle verkligen behöva ett eget rum snart!! hehe*
och kläder hmm jaa det ska vi inte prata om 8-) han börjar bli som sin mamma ^^
Men han har fort. 500:- kvar på H&M som jag sparat för nu till vårens kläder..
Också har han också 300:- kvar på BR som jag också tänkt spara ett tag..

Sedan den 23e firade vi jul hemma hos pappa med hela familjen där (pappa, Malle, Bella, Cecce, Alex, Billy, Max och pricken :p) det var också mys där fick Liam badankor och kläder m.m.

Sedan då den 24e gick tåget från Malmö vid halv 2-tiden så vi var i Göteborg vid halv 5. Där står svärmor och min/vår älskling (Danne) och väntar på oss =)
Så åkte vi hem till svärmor och firade jul där tillsammans med svärmor, svärmorsmor och farbror Tomas :)
Och återigen fick Liam en massa leksaker =) thihi och där fick han också träffa tomten som han förvånadsvärt tyckte var jätte rolig och skämdes inte alls inför :) Det var skojj!!

Tack åter igen för alla julklapparna älskade familj ♥

Men en sak jag sett nu är att Jag inte tagit bilder =( vet att mamma, mormor och svärmor och Tomas har tagit några så snälla ni får gärna skicka över bilderna..!!
Så bilder kommer komma upp så fort jag fått bilder...

Sedan efter all julfirande så åkte vi äntligen hem och till MIN EGEN säng ush det är verkligen hemskt att säga så men alltså ååååh guud finns det något bättre än sin egen säng?????!!!!!
I LOVE!!!! hehe

Sedan var det ju bestämt att jag och Jessica skulle gå ut den 25e men det blev inte riktigt som jag tänkt mig för det första var jag svin trött när jag vaknade så jag somnade om så Danne tog Liam så vaknade jag vid hmm 4 eller 7 ? mins ej men sent vart det iaf. så sitter jag och tittar på tv så kommer Cundy upp på soffan så ser jag att det hänger något vid munnen/kinden på henne så jags ka ta bort det men när jag närmar mig så ser jag att det är skin/hårbit som hon rivit av ifrån halsen. Så jag tittar på hennes hals då ser jag två öppna sår rakt in i halsen på henne uuu det var sååå hemskt och jag börja skrika/gråta och bli helt hysterisk (ush jag skrämde Liam där =( stackare förstod inte vad det var med mig men Danne tog honom) jag  ringde till mamma men hon svarade inte så ringde till mormor o morfar så morfar lugnade mig, och sedan ringde jag till vetrinären och de sa åt mig att badda/tvätta av med vatten lite nätt och avvakta och se hur det blev om det inte skulle bli bättre innan måndagen så skulle jag komma in med henne.. Så jaaa där var den dagen förstörd så det blev ingen utgång..

26e åkte jag Danne Liam, Jessica, Evelina och Coffe till stan och shoppade lite. När vi kom hem kollade jag Cindy och halsen såg bättre ut. Så jag hoppade in i en dusch eftersom jag och Jessica hade bestämt oss för att gå ut så ja som sagt jag badade och när jag kommer ut från duschen så ligger Cindy i sin korg (vilket hon inte gjort på 1½-2 månader) också ligger hon snett så jag tar den den på golvet så den står mer stadigt, då reser sig Cindy upp och ska gå ut från korgen då står hon och tittar rakt ner i golvet skit länge tänkte vad f*n gör hon?! Men så tänkte jag ajja hon kanske bara är "morgontrött" ni vet sådär ögonen kan bli när man precis öppnats o man knappt ser typ.. men så går hon in i väggen och sedan in i dörren och till sist in i sin låda :/ då blev jag skit rädd.. Så jag skrev till Danne och berättade vad Cindy gjort och att jag tror att hn blivit helt blind så sa han skojjar du,, men så såg han själv hur hon bettedde sig hon gick och sniffade efter sin mat till och med... Min lilla stackare =( hon har alltså blivit helt blind på mindre än 1 timme min lilla stakkare ush det är så hemskt men jaa hon börjar ju bli gammal (hon blir 12 eller 13 år iår) hmm så jaa det var ju inte heller så rolig start på denna kvällen men jag bestämde mig att Ändå gå ut och festa. Danne var ju hemma så han hade koll på Cindy (och Liam såklart)
Så vid halv 12 åkte jag och Jessica in mot stan och Trägårn' hehe det var faktiskt skita kul fast att jag inte är sååå jätte förtjust i trägårn så hade jag skojj och fyf*n vad jag dansade hehe kulikulkul :)
Sedan bar vi hemåt vid hmmm 4 tiden tror jag det var så när vi kommer av spårvagnen så trillade Jessica HAHAHAHA vi bara går o snackar så försvinner hon HAHAHAHA sedan när vi går så puttar Jessica på mig så jag också trillade hahahahaha sjukt men det var sjuuukt halt och jag hade höga skor (inte bra) hehe men jaa som sagt skojj var det verkligen att komma ut lite.
Och min lilla prins(Liam) sov ju som vanligt så gott så Danne hade inte haft det jobbigt precis men Coffe hade det mindre roligt, Evelina vaknade kort efter vi gått och va vaken i ca 2 timmar hehe stakkare men men det gick bra iaf. (eller ja inte för Jessica sen när hon kom hem :()....

Sedan på nyår kom Ersin, Ida och Tomas så vi käkade gott och satt och pratade och myste. Sedan då vid 12 slaget smällde vi lite raketer och Liam var inte alls rädd han tyckte de va jätte spännande och fint men ååh lillgubben var jätte trött också ♥ också vart han ju sjuk också stakkaren och han är fortfarande sjuk så ingen här hemma har sovit på 3-4 dagar typ, Liam hostar slem (men inget som kommer upp) och vaknar var 5e minut typ =( tyclr så synd om honom ... Detta är första gången han är "så sjuk" mitt lilla härtegull♥

Var idag på VC med honom men doktorn kunde inte höra/se något fel på honom men gav honom lite kortison men tyvär var det inget som hjälpte.. Hoppas det blir bättre imorrn så både han och vi får sova. Vi är såååå trötta allihopa.

Nej om man ska försöka sova lite..?! Som sagt bilder kommer så fort jag fått bilder..
Till er mina kära läsare.. GOD FORTSÄTTNING!!! ♥ Hoppas 2010 blir ert år med massa glädje och bra minnen!!

Puss o kram på er alla ♥♥

(har ju nååågra foto från julen (malmö))

En trött Liam på tåget påväg till malmö somnade som vanligt när det var 40 minuter kvar hehe

Ett snöigt Arlöv haha alltså allvarligt så mycket snö det var helt sjukt!!

Min snölyckta jag gjorde när vi åkte pulka med Alex, Billy, Max, Malle, Pappa Jag och Liam

Liam åkte pulka för första gången vilket inte alls uppskattades hehe han hade precis vaknat så det blev lite fel hehe

Mamma delar ut julklappar hemma hos sig. (22e Dec)

Amanda med sin nya fina klänning

En mycket trött tomtenisse med sin flaska ;)

Älskaaaaaaar när han sover såhär ♥ hjärtat

Titta så fin han var i sina kläder

I tomtens knä på julafton ♥ påväg att dra i skägget hehe

OJ ett stort paket till mig (Liam) !! KUUUL!!

Far och son på julafton med den nya helikoptern

Gos

Ååh mitt allt

Hela familje D & D på 12-slaget Nyår

Och såklart vår älskade Cindy

Kommentarer
Postat av: Malin, 19 & gravid

Nope, vi vet inte vad det är för någonting men jag har en känska av att det är en liten flicka jag också :)

2010-01-05 @ 03:47:47
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Lil Sizzz

Aww, stackars cindy :( Hur är det med henne nu?

2010-01-05 @ 11:03:26
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Malin, 19 & gravid

Jo, det brukar ju bli det! :)

Jasså, hur visste du det? :)

Jodå, helt okej.

Mådde lite illa i början och är fortfarande väldigt trött ibland men jag ska inte klaga :)

Hur var din? :)

2010-01-05 @ 12:52:13
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Lil Sizzz

Svar Sandra: Aah, men det är ju skönt att såren är bättre, kan tänka mig att det var en hemsk syn :( Angående synen kanske det är så att om hon är helblind så kanske hon har börjat vänja sig mer, kanske därför det verkar som hon ser liite ibland.



Jadå, det är bra förutom att jag är rätt så förkyld :( Men det verkar som jag är på bättringväg iallafall.



Aah, så trevligt =) Vem var det förresten som var jultomte nu upp i Gbg?



Aah, tack så mycket =) Är jätte nöjd med den, är glad att jag köpte den och att den var så billig =)

2010-01-05 @ 13:07:24
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vi måste ses snart gumman :D



hehe ja man blir lite knäpp på kvällarna när man själv e trött å ibland bara väntar på att Vincent ska somna så man sj kan gå å lägga sej :p

2010-01-05 @ 13:49:06
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: hanna

tack :) så stor och fin din kille blivit... :)

2010-01-05 @ 13:53:13
Postat av: charlotte

Vad roligt pratar han mycket o så? :) Funderar ni p syskon o så än? allt bra här tack, bebisen kommer den 18 maj så det är 18 veckor kvar haha hoppas tiden går fort :) kram!

2010-01-05 @ 15:24:18
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0