Lite fler bilder..

hey you!

Nu sitter man här igen och ska försöka uppdatera lite inte för det hänt så mycket men jaa.. hehe*

Liam har blivit bättre men fortfarande hes, hehe och han tycker nog det är kul själv att vara hes för han håller på jätte mycket med rösten i olika ljud o så haha.. Och nu när han gråter låter han som en tjej haaha min lilla gubbe <3

Nu ligger iaf. min lilla gos och sover.. Och jag sitter här som sagt och håller på att göra mig iordning.. Tänkte gå ut lite i snön med lillprinsen.. Det är ju såååå mycket snöö nu herregud.. Nu är jag verkligen riktigt trött på det vill bara att värmen och sommaren ska komma nu så man kan sola och bada =)

Som sagt har det inte hänt så mycket här.. Liam har ju varit sjuk så vi har bara varit hemma.

Igår kastade jag ut julen skönt men känns så tomt nu =/
Tog även tag i den satans ugnen idag också, så nu är den ren och fin :)

uu nu hände det igen,,, Liam fick ett pussel i julklapp utav min moster och Victor det är sånt pussel som man lägger en tex. gubbe på rätt plats så låter det ett ljud.. Och nu för ca 1 vecka sedan så blev vi av med den ena biten men ändå så lät den ibland speciellt när jag är hemma själv så låter den, det är faktiskt lite skrämmande för man måste liksom lägga eller röra vid där "sensoren" (eller vad det heter) är och nu hände det igen Liam liger i gungan och sover och jag sittr här och pusslet ligger tvärs över hela rummet. UUUU hatar verkligen det *skrämande*

Nej nu blir det lite fler bilder som jag fått bla. från Liam's kalas...

Liam's farbror Tomas, Jag och Liam öppnar paket

Liam älskar sitt piano

Min lilla solstråle ♥



Liam älskar sin hammare han fick i present utav oss

Liam börjar äta sin tårta



Slutade med att han såg ut såhär då hehe

Julafton hemma hos farmor (Liam's farmor)

Tänker*

Tomten♥

Liam fick sin första paket av jultomten♥

thihi är den till mig tomten? ♥

Gladis i tomtensknä ♥

Påväg att dra i "skägget" hehe

Liam fick ett STOOORT paket =)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Älskaaaaa

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Liam e så sööööt! jag dör :D charmtroll! Hur mår ni idag? kram

2010-01-07 @ 16:46:00
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0